جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
درگذشت یکی از حاملین دعوت!
بسم الله الرحمن الرحيم

درگذشت یکی از حاملین دعوت!

(ترجمه)

﴿وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الأَمْوَالِ وَالأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

[بقره: ۱۵۶]

ترجمه: و قطعاً شما را با چیزی از ترس، گرسنگی، کاهش مال ها، جان ها و میو ه ها آزمایش می کنیم و مژده بده به صبر کنندگان، آن كسانی كه هنگامی بلایی بدانان می رسند، می گويند: ما از آنِ الله(سبحانه وتعالی) ایم و به سوی او باز میگرديم.

حزب التحریر-ولایه سودان با امت در غمش شریک است: مهدی محمد احمد عضو فعال حزب التحریر از اوایل دعوت، خودش و مالش را وقف دعوت عظیم در سودان کرد، همین دعوت سبب حبس شدن و متقابل شدن وی با ظلم و وحشی گری در بندی خانه گردید؛ ولی این همه باعث منصرف شدن وی از ادامه دعوت الی مرگش نگردید؛ اما امروز وی دنیای فانی را وداع گفت و راه دعوت را برای کسانی که بعد از وی می آیند، روشن ساخت.

از این رو، ما به الله سبحانه وتعالی دعا می کنیم که وی را غریق رحمت اش نموده و صبر جمیل را به ما، فامیل اش و به برادران حزب التحریر عطاء نماید. هم چنان به الله سبحانه وتعالی دعا می کنیم که ما را با تأسیس دوباره خلافت بر منهج نبوت افتخار بخشیده و به راه دعوت هدایت نماید.

﴿إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ﴾

ابراهیم عثمان(ابوخلیل)

سخنگوی حزب التحریر-ولایه سودان

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه