پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
مخالفت مزدوران امریکا با خروج نیروهای آن از افغانستان
بسم الله الرحمن الرحيم

مخالفت مزدوران امریکا با خروج نیروهای آن از افغانستان

بر اساس گزارش خبرگزاری آناضول، محمد عمر داودزی، رئیس شورای عالی صلح افغانستان با خروج نیروهای امریکایی از افغانستان مخالفت ورزیده تا این کشور را در اشغالی‌که نسل و فصل را با هلاکت مواجه ساخته است، بیشتر باقی بگذارد؛ او در گفتگویی با شبکۀCNN  امریکا گفته است: «اگر این خروج به‌صورت غیرمنظم انجام یافته و یک خلای امنیتی را ایجاد نماید، باعث ریختن خون‌های زیادی خواهد شد.»

اینست واقعیت غلامانی‌که امریکا و غرب آن‌ها را یکجا بر پشت تانک‌ها آورده و حکام این کشور اشغال شده ساختند؛ طبیعی است که این فرومایگان با خروج نیروهای امریکایی از کشورشان با تقدیم بهانه‌های سست و واهی مخالفت می‌نمایند. این مسئولینِ حکومت‌های مزدور می‌دانند که اگر امریکا فقط برای یک هفته دست از حمایت آن‌ها بردارد، امت با آن‌ها به عنوان یک هستۀ دست‌نشانده صحبت خواهد کرد؛ چنانچه ترامپ در حرف‌هایش به این مسئله اشاره نمود و سعودی را مشخص ساخت. بناءً هیچ فرقی میان افغانستان-از زمان اشغال آن و سعودی که از ذکر موجودیت نیروهای امریکایی بخاطر افشاء نشدن اخبار شرکت بلک واتری‌که بوی خون کشتار مسلمانان از آن به مشام می‌رسد و نیز از ابن سلمان حمایت می‌کند و امتناع صورت می‌گیرد- وجود ندارد. هم‌چنان هیچ فرقی با مصر، که امریکا سالانه نزدیک به ۱.۵ میلیارد دالر را در آن بخاطر جلب تعهدات رهبران بزرگ نظامی، که نظام امریکایی را در مصر شکل می‌دهند، به مصرف می‌رساند، وجود ندارد و به همین گونه هرکشور دیگری.

بناءً این مزدوران زندگی‌شان در گرو حمایت کفار است؛ اینان می‌دانند که امت از آن‌ها بیزار است و چیزی جز رابطۀ جبری و حکومت جبری، که امت با کمال بی‌صبری انتظار به پایان رسیدن آن را دارد، آن‌ها را با هم یکجا نساخته است؛ انتظاری‌که هر لحظه در بسیاری از کشورها؛ مانند سودان امروزی بخاطر رهایی از این حکام مزدور احساسات مردم را بر می‌انگیزد.

رضوان مَلک

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه