پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
خیانت صورت گرفته در امارات هیچ تفاوتی با خیانت‌هایی‌که در مصر و اردن صورت می‌گیرند، ندارد
بسم الله الرحمن الرحيم

خیانت صورت گرفته در امارات هیچ تفاوتی با خیانت‌هایی‌که در مصر و اردن صورت می‌گیرند، ندارد

(ترجمه)

ای کسانی‌که بر فلسطین حکومت می‌کنید! خیانت‌های شما هیچ فرقی با خیانت کشورهای دیگر ندارد. یکی از عجائب حکومت فلسطین این است که هیچ مشکلی در نظام مصر که تطبیق کننده‌گان آن  یهودیان هستند، نمی‌بینند و کسانی‌که چهار دهه پیش بخاطر گشودن درهای خیانت در زمان حاکمان مسلمان پیشگام بودند و می‌خواستند از طریق خیانت وارد صحنه شوند، امروزه آن عده اشخاص خیانت امارات را تائید می‌کنند.

علاوه بر این، مراجعی‌که امارات را مسئول جنایت و خیانت خودش می‌دانند، فراموش کرده اند که دنباله‌روی (تسلط بر نظام مصر)  با وجود غصب و هماهنگی امنیتی آن مکان مقدس به مدت ربع یک قرن، از برکت و تایید همه آن کسانی است که از این الگو پیروی می‌کردند. اما فراموش کرده اند که مرحله دنباله‌روی را پشت سر گذاشته و وارد مرحله مشارکت سیاسی، امنیتی و اقتصادی کامل با یهود اشغالگر شده اند. رئیس جمهور وقت هرگاه فرصتی پیدا می‌کرد، از جلسات خود با رئیس شین بت و توافق با وی در ۹۹٪ رجز می‌خواند و خودستایی می‌کرد.

اگر واقعاً با موجودیت یهود مخالفت ورزیده و علاقه‌مند فلسطین و مردم آن هستند و طبق ادعای خود تصمیم می‌گیرند، بگذارید تمام توافقنامه‌های خیانت‌آمیز با یهودیان را لغو کنند، سفیران خود را از عمان و قاهره نیز بیرون کنند و هرگونه هماهنگی‌ها را با نهادهای یهودی متوقف کنند و اجازه دهند که مردم با صدای بلند اعلام کنند که فلسطین با ارتش آزادی‌خواه یکجا می‌شود و جمعیت‌های پیرو "رویبضات" را بد می‌پندارد. اما صدها افسوس؛ این همه به خود آن‌ها بستگی دارد که از بطن این توافقنامه‌ها بیرون آمده اند.

مترجم: عبدالله حماس

 

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه