جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
تأکید علوش به تجدید آتش بس با روسیه
بسم الله الرحمن الرحيم

تأکید علوش به تجدید آتش بس با روسیه

شبکه تلویزونی الجزیره در5 مارچ 2017م به نقل از محمد علوش رئیس هیئت نیروهای انقلابیون سوریه، گزارشی را به نشر رسانده و در آن گفته: علوش به وساطت سازمان ملل متحد، به تجدید آتش بس با روسیه موافقت نموده است. این توافق تمام ناحیه های شهر دمشق شرقی، حومه غوطۀ شرقی، ولایت درعا و ناحیه "الوعِر" در شهر حمص -وسط سوریه- را دربر می گیرد. او در یک گفتگوی ویژه با همین شبکه تلویزیونی می افزاید: «قرار بر این بود که این توافق ساعت 12 شب گذشته به اجرا گذاشته شود؛ اما حکومت سوریه به این توافق هیچ گونه توجهی نکرده و حملات هوایی خویش را بالای مناطق مختلف و شامل این توافق، راه اندازی نمود.» هم چنان وی -چند روز قبل- از روسیه خواستار اجرای توافق آتشی بس شد که طرفین در نشست آستانه بر آن توافق نموده بودند.

 دعوت علوش به تجدید آتش بس با روسیه که هیچ روزی را بدون نوشیدن خون مردم سرزمین شام آغاز نمی کند، خیانت بزرگی است که در حق الله سبحانه وتعالی، رسولش صلی الله علیه وسلم و به خون ها و قربانی های مسلمانان روا می دارد. علوش در پی آن است تا با سوء استفاده از قضیه سر نوشت ساز امت اسلامی (تأسیس خلافت برمنهاج نبوت)، نقشه های امریکا را جامه ی عمل پوشانده و بر علیه امت اسلامی توطئه نماید. حال آن که الله سبحانه چنین می فرماید:

﴿وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ﴾

[مائده: 2]

و (همواره) در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون و همکاری کنید! و در راه گناه و تعدّی همکاری ننمایید! و از (مخالفت فرمان) الله بپرهیزید که مجازات الله سبحانه وتعالی شدید است!

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه