پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
رئیس جمهور تاجیکستان در پیکار با  احکام اسلامی
بسم الله الرحمن الرحيم

رئیس جمهور تاجیکستان در پیکار با احکام اسلامی

(ترجمه)

خبر                    

بنا به گزارش سایت انترنتی(ozodlik.org) به تاریخ ۱۱جولای ۲۰۱۷م امام علی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان در بیانیه یی که در آن روز  ارائه نموده بود تأکید بر آن داشت که حجاب و لباس سیاه که زنان می پوشند مخالف عنعنات ملی تاجیکی بوده و ریش  دراز نیز به دین ‏داری ارتباطی ندارد.

امام علی رحمان که مردم را دعوت به دوستی صادقانه به الله سبحانه وتعالی می نمود، مسلمانان را توصیه نمود که تقوا را با ظاهر بیگانه مانند ریش گذاشتن به نمایش نگذارند. وی نیز ساکنین تاجیکستان را که بیش از ۸.۵ میلیون تن اند را از پوشش حجاب دختران در مراکز تعلیمی و از رفتن طلاب به مساجد ممانعت می کند.

تبصره

 امام علی رحمان حاکم ستمگر تاجیکستان  مانند همتایان اش در آسیای میانه سال هاست که به بهانه ی مبارزه با تروریزم، علیه اسلام و مسلمان ها می جنگد، همان گونه که درین اواخر علیه پوشش اسلامی مسلمان ها و حتی علیه ریش مردان نیز موقف های سخت اتخاذ نموده است. این حاکم ستمگر کمر به نابودی زیبایی ها و ارزش های اسلامی بسته است.

 وی زیر نام "مبارزه علیه تروریزم و افراط گرایی" مانند مصطفی کمال اتاترک-که خلافت اسلامی را سقوط داد- از نام گذاری نوزادان به نام های اسلامی ممانعت می نماید، سه هزار نام را در یک جدول جمع آوری نموده، آن را یک روز قبل رسماً اعلان و تمام پدران را دستور داد تا نوزادان خویش را به یکی از  آن ها نام گذاری نمایند.

در واقع قدرت موقتی که به رئیس جمهور تاجیکستان داده شده وی را مغرور و سرکش ساخته، لذا علیه اسلام و مسلمین در مبارزه برخواسته است. وی هویت خویش را فراموش کرده نمی داند از کجا آمده است و نیز عواقب خطرناکی که انتظارش را می کشد تصورش را کرده نمی تواند.

درین کشور و یا کشورهای اسلامی دیگر اگر مردم حقوق خویش را مطالبه نمایند، تروریزم خوانده می شوند، لیکن ما به این ایمان داریم اگر هرچند که این مزدوران تلاش کنند وعده های باداران شان محقق شود، باز هم این الله سبحانه وتعالی است که نورش را کامل می کند؛ چنان چه می فرماید:

﴿...وَاللَّهُ متِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ﴾

[صف: 8]

ترجمه: ...ولی الله نور(آئين) خود را كامل می گرداند، هرچند كه كافران دوست نداشته باشند.‏

و هم چنین پیامبر عزیزمان بعد از حکومت های جبری کنونی چنین بشارت داده است:

«...ثُمَّ تَكُونُ خِلافَةٌ عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ»

(رواه احمد)

ترجمه: ...بعد از آن دولتی بر منهج نبوت خواهد آمد.

کسی که می خواهد از دوستان پیامبر ما حضرت محمد مصطفی صلی الله و علیه وسلم باشد، پس باید پیش از این که مرگ به سراغش رسد برای استقبال از بشارت پیامبر و برپایی خلافت اسلامی با مخلصین این راه هم سفر شده تا او نیز سهمی در بنای دوباره دولت اسلامی داشته باشد.

نویسنده: مراد ازبک(ابومصعب)

۲۲ شوال المکرم ۱۴۳۸هـ.ق

2 comments

  • واسع بهار
    واسع بهار دوشنبه، 24 جولای 2017 Comment Link

    این که کسانی که می خواهند چراغ شریعت اسلام را خاموش کنند غافل از این که اسلام چراغ اسلام با انرژی زیاد تری به روشنی انداختن به جهان ادامه می دهد.

  • واسع بهار
    واسع بهار دوشنبه، 24 جولای 2017 Comment Link

    این که کسانی که می خواهند چراغ شریعت اسلام را خاموش کنند غافل از این که اسلام چراغ اسلام با انرژی زیاد تری به روشنی انداختن به جهان ادامه می دهد.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه