جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کشتن بی گناهان و اشتراک در جنازه شان!
بسم الله الرحمن الرحيم

کشتن بی گناهان و اشتراک در جنازه شان!

(ترجمه)

خبر:

 بنابه گزارش سایت الدرر الشامیة؛ خبرنگار ترکی(حمزه تکین) روز یکشنبه از تصمیم جدی رئیس ارتش برای مجازات عاملین تجاوز بر جوانان سوری خبر داده، گفت: «رئیس کل ارتش ترکیه این تصمیم را بعد از نشر یک کلپ ویدویوئی که تجاوز سربازان ارتش ژاندارمری این کشور را بالای جوانان سوری نشان می داد، اتخاذ نمود.»

"تکین" از طریق صفحه رسمی اش در "فیسبوک" گفته است: «رئیس کل ارتش ترکیه در مورد این ویدئو اظهار نظر نموده و گفته است: این عمل ارتش، عملی کاملاً غیرقابل قبول و مردود است.»

این خبرنگار افزود: «رئیس ارتش ترکیه درین موضع گیری اش خواهان دستگیری و تحت پیگرد قرار دادن سربازانی شده که بالای جوانان سوری تجاوز نموده اند و دستور داده است تا این جوانان قبل از بازگشت به کشورشان، معاینه شوند تا در مورد وضع صحی شان مطمئن گردیم.»

تبصره:

بی تفاوت ازین که این خبر واقعیت دارد یا نه، سوال این است؛ "سرنوشت خون کسانی که توسط نیروهای ژاندارمری در طول مرزهای ترکیه به قتل رسیده اند چه می شود؟" کشته شده گانی که تعداد شان از مرز سه صد تن گذشته، به ویژه درین اواخر که هدف قرار دادن عابرین از مرز ترکیه توسط تک تیراندازان به شدت افزایش یافته و مانع عبورشان می گردند، درحالی که در آغاز انقلاب برای مهاجرین اجازه داده می شد تا از مرزهای این کشور عبور نمایند.

بدون شک حرمت خون هایی که بدون جرم و گناه توسط رژیم ترکیه ریختانده شده، بس عظیم و بزرگ بوده و هم چنان بزرگی حرمت ریختن خون بی گناهان در دین مبین اسلام واضح و مشخص است، و ریختن این خون های بی گناه از دشمنی انتظار می رود که هر لحظه در کمین مسلمانان نشسته و یا اجیر منافقی که به اسلام باور ندارد، اما چیزی که قابل توجه است نشر چنین اخباری توسط رژیم ترکیه و حامیان آن است. اخباری که گویا رژیم ترکیه عناصر سرکوب گر مسلمان را تحت پیگرد قانونی قرار داده و از خودکامگی های شان جلوگیری می کند. شکی نیست که رژیم ترکیه هرگز نمی تواند حقیقتی که از نور آفتاب در روز روشن، روشن تر است، به دو انگشتش پنهان نماید. حقیقتی که به خوبی واضح می سازد که رژیم ترکیه در کنار صف دشمنان انقلاب سوریه موضع گرفته است و شانه به شانه شان، مسلمانان را هدف قرار می دهد. از همه دردآور تر این که، این اولین جنایتی نیست که رژیم ترکیه مرتکب شده است، بلکه وی در تسلیم دهی شهر حلب به دشمن، در اختیار گذاشتن پایگاه انجرلیک برای دشمنان اسلام، حمایت از مخالفین سکولر و دیگر اعمال جنایت کارانه، دست بالایی داشته و همیشه دست به چنین جنایات و خیانت هایی زده است.

رژیم ترکیه باید بداند که وقتی انسان های بی گناه را می کشد و سپس در تشییع جنازه شان اشتراک می کند، این صفت اش، صفت منافق های جنایت کار است، منافق جنایت کاری که مانند تمساح بالای قربانی اش اشک ریخته و بعد از پاک نمودن اشک دروغین اش دست به قتل و جنایت می زند، بدون شک این ریختن اشک تمساح نمی تواند مسلمانان آگاه و مخلص شام را بفریبد و به لطف الله سبحانه وتعالی انقلاب شام انقلابی است که از روی چهره های ناپاک پرده برداشته و این چهره های خیانت کار را رسوا ساخته است. هم چنان شکی نیست که انقلاب شام نقاب از چهره ناپاک رژیم ترکیه برداشته و خیانت های آن را بر انظار جهانیان برملا کرده است.

در اخیر باید متذکر شویم، کسانی هستند که از این رژیم دفاع و اعمال جنایت کارانه آن را توجیه می نمایند، پس سوال است که در روز قیامت چی کسی از این رژیم سفاک دفاع و اعمال جنایت کارانه آن را توجیه خواهد کرد؟ روزی که نه مال فایده به انسان می رساند و نه اولاد، الله سبحانه وتعالی هشدار داده است:

﴿هَا أَنتُمْ هَٰؤُلَاءِ جَادَلْتُمْ عَنْهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فَمَن يُجَادِلُ اللَّهَ عَنْهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَم مَّن يَكُونُ عَلَيْهِمْ وَكِيلًا﴾

[نساء: ۱۰۹]

ترجمه: هان! گيرم كه شما در اين دنيا از آنان دفاع كرديد، در آخرت چه كسی در برابر اللله از آنان دفاع می كند، يا چه كسی حافظ و ياور ايشان خواهد شد؟

نویسنده: منیر ناصر

Last modified onپنج شنبه, 10 آگوست 2017

1 comment

  • خان
    خان چهارشنبه، 09 آگوست 2017 Comment Link

    با این حال بسیاری از کسانی که امروز از چنین نظام‎های جابر و ظالم دفاع می‎نماید و آن را با حاکمیت اسلام و القاب انسان‎های با عزتی؛ چون: صلاح الدین را به او می‎دهند با خبر باشند که در آخرت سخت ندامت و پیشمان خواهد شد.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه