پنجشنبه, ۰۸ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
آیا از این بیشتر چیزی دیگری می تواند ارتش سرزمین های اسلامی را وادار به حمایت از مسجدالاقصی کند؟!
بسم الله الرحمن الرحيم

آیا از این بیشتر چیزی دیگری می تواند ارتش سرزمین های اسلامی را وادار به حمایت از مسجدالاقصی کند؟!

(ترجمه)

خبر:

حمله اخیر یهودیان با کشته شدن سه فلسطینی و بستن دروازه ی مسجدالاقصی بر روی نمازگذاران روز جمعه، با نصب دروازه های آهنین و کمره های امنیتی و بی حرمتی به بیت المقدس انجامید. تمام مسلمانان در سراسر جهان خواستار از بین بردن تدابیر امنیتی ستم گرانه ی یهود از الاقصی و از محوطه ی آن هستند. خبر اخیر این که دروازه های امنیتی و کمره های امنیتی زمانی براداشته شد که تظاهرات مردم بیت المقدس به خشونت گرایید.

تبصره:

برداشتن دروازه های امنیتی و کمره های مخفی، از دروازه ی مسجدالاقصی کفایت نمی کند. تجاوز اخیر دولت یهود تأثیر گسترده ای را بالای مردم قدس و تمام سرزمین های اسلامی داشته که منتج به خوف و هراس در بین آن ها گردیده است. دولت های یهودی احساس می کنند که هتک حرمت و فشارهای بین المللی بر مسلمانان سراسر جهان و فشارهای بین المللی بالای نتنیاهو، باعث آوردن سهولت، زیر نام پروتوکول امنیتی گردیده است.

این شورش قلب امت را نیرو بخشیده و آن ها تلاش جدی می کنند تا الاقصی را از محاصره یهودیان آزاد سازند. اهمیت این تظاهرات به دولت یهود آشکار است. مخالفت کردن با این رژیم جنایتکار یکی از شاخص های ضعف حاکمان سرزمین های اسلامی است تا جایی که به کشورهای غربی ارزش آن واضح بوده و توانستند که فشاری زیادی را بالای نتنیاهو برای به پایان بخشیدن محاصره بیت المقدس بیاورند. تنها شاه عربستان سعودی و محمود عباس پایان بخشیدن محاصره را فتح خواندند.

پرسش این جاست که ارتش سرزمین های اسلامی کجا هستند؟ آیا این ها مانند فیل در داخل خانه به سر می برند؟ یقیناً خبر این عمل دهشتناک و بدنام دولت یهود علیه بیت المقدس و آن هایی که در مخروبه ها زنده گی می کنند، این پرسش را مطرح کرده است. منابع خبری و رسانه های اجتماعی صحنه های ظلم را در منابع شان انعکاس دادند و همه از آن با خبر اند. خبرهای صحنه ظلم یهودی ها بالای مردم بی گناه فلسطین در تمام جهان از طریق منابع خبری و رسانه های اجتماعی به نشر رسید و این باعث گردید که واقعیت های اصلی ظلم یهود بالای مردم بی گناه فلسطین،که اشغال مسجدالاقصی را نپذیرفته، به مردم دنیا آشکار گردد و به اشغال و تکتیک های آن خاتمه داده شود. این درحالیستمسجدالاقصی و مردم مسلمانش با صدای بلند از امت و منابع قدرت آن ها طلب حمایت می کنند. ارتش سرزمین های اسلامی در سراسر جهان، باید قدم برداشته و پاسخ گریان های مردم مظلوم الاقصی و فلسطینی های  زنج دیده را بدهند.

ما چطور ارتش با قدرت جهانی را داشته باشیم و نتوانیم اقصای اشغال شده را که برای قرن ها در تصرف دولت یهود اشغالگر است، نجات دهیم؟ زمانی که ما مردمی داشته باشیم که شهادت در راه اسلام را بر زنده گی ترجیح داده و اگر فرصت برای شان داده شوند، می خواهند خود را برای آزادساختن مسجدالاقصی فدا کنند.

ما تنها عساکر، فرماندهان و متخصصینی داریم که دنیا را دوست دارند و وفادار به رهبران خاین خود هستند، در عوض این که آن ها باید از محاسبه الله سبحانه وتعالی که برای قرن ها مسجدالاقصی در تصرف یهودیان بوده و به آن بی حرمتی کنند و این سرزمین مبارک را با جابجا ساختن صهیونیست ها ملوث کرده اند، خوف داشته باشند؛ به حمایت آن ها می پردازند. با ارتش تان تمام شهرک های اشغالی آن ها را ویران و محاصره سرزمین مقدس را بشکنید؛ اما با این همه سرمایه یی که ما داریم، آن ها خواهران ما را به بسیار گستاخی تجاوز می کنند!

در روز حساب، سرک ها و سنگ ها شاهد خون برادران و خواهران ما خواهند بود. آیا شما با وجود اردوگاه های چندید میلیونی و سلاح های پیشرفته، از الله سبحانه وتعالی دور شده اید؟ کجاست محبت شما با الله سبحانه وتعالی و دین تان؟ پسران و دختران جوان شما علیه تجاوز این یهودیان مظاهره می کنند و این جوانان کلمات حق را علیه متجاوزینی می گویند که بدون شک آن ها ستون فقرات اجداد شجاع خود را دارند. آن ها با پشت خالی و زبان تیزشان شعارهای  گزنده را علیه اشغالگران و رژیم های دست نشانده ی آن ها سر می دهند و آن ها صدای گیرای قدس هستند. آن ها توانمندی آن را دارند که رژیم های دست نشانده را از نتایج پنهانی فرمان های تحمیل شده ی شان به وحشت بیندازند؛ اما شما را چه شده است؟

نظامیان مسلمان باید صفحه تاریخ خود را بازنگری کرده و دست بندهایی که در دست آن ها زنگ زده اند، آن ها را شکستانده و به گفتار خود جامه عمل بپوشانند. این رژیم های بی جرأت و بزدل را رها کنید و سلاح های خود را به حمایت از برادران یمنی، سوری و افغان ها به طرف دشمن حقیقی و غاصبین سرزمین اسراء و معراج نشانه گیرید. شما نظامیان مسلمان، ماهیت و هویت یهود را از بین برده و سرزمین مبارک فلسطین و مردم آن را از چنگ آنان آزاد کرده و یک قدم جلو بردارید تا امت بتواند از آزادی مکمل الاقصی لذت برده و تمام فلسطینی هایی که یک پارچگی شان را از دست داده اند، دوباره به دست آورند که در نتیجه ۵۲ سرزمین مسلمانان را از ظلم و برده گی، با این شجاعت خود آزاد خواهید کرد.

الله سبحانه وتعالی شما و امت را سربلند خواهد کرد، امت در پهلوی شما خواهند ایستاد و شما را در دنیا و آخرت ستایش خواهند کرد. ملایکه شما را ستایش خواهند کرد و الله سبحانه وتعالی شما را در جنت جای بلند خواهد داد که تمام مخلوقات شما را ببینند و شاهد باشند. پس از این چه عزت دیگری را می خواهید؟

نویسنده: منل بدر

برای دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

 

Last modified onپنج شنبه, 10 آگوست 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه