جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
حکام مسلمین؛ شرکای اصلی چین در مبارزه با دین الله و نابودسازی مسلمانان!
بسم الله الرحمن الرحيم

حکام مسلمین؛ شرکای اصلی چین در مبارزه با دین الله و نابودسازی مسلمانان!

(ترجمه)

خبر:
شی جینگ پینگ رئیس جمهور چین به روز پنجشنبه ۳۱ جنوری سال ۲۰۱۹م با شیخ تمیم بن احمد آل ثانی رئیس جمهور قطر در پکینگ دیدار نمود؛ آن‌ها بر عمیق شدن مشارکت استراتیژیک دوجانبه مبتنی بر احترام متقابل، مساوات، منافع دوجانبه و انکشاف مشترک با همدیگر توافق نمودند.
شی جینگ پینگ در این دیدار گفت: «او احترام متقابل، تبادل معلومات و افزایش همکاری رادر امر مبارزه با "تروریزم" و "تندروی" بالای هردو جانب حتمی می‌داند.» هم‌چنان، تمیم بن احمد در هنگام ستایش از موقف سازندۀ چین در امور مختلف و قضایای خاورمیانه و خلیج گفت: «جانب قطر آمادۀ تقویۀ روابط، هم‌سویی و عمیق ساختن همکاری با جانب چین در امر مبارزه با تروریزم و تندروی می‌باشد.» (منبع: روزنامۀ آنلاین نسل امروز)
تبصره:
در جریان جنگی‌که نظام ملحد چین بر ضد اسلام در ترکستان شرقی و با انجام جرائم وحشیانه‌اش علیه برادران و خواهران مسلمان اویغور ما فقط بخاطر این‌که آن‌ها می‌گویند، رب ما الله سبحانه وتعالی است، در اوج بی‌پردگی و تحریک احساسات مسلمانانی‌که قلب‌های‌شان از درد و به سبب آنچه که از اعمال وحشیانه، ستم، شکنجه و پاکسازی نژادی، که به دست ملحدین مجرم چینی به آن‌ها رسیده است، می‌سوزد. مزدور انگلیس در قطر، که تحت حمایت آن می‌باشد، اقدام به دیدار از چین نموده است. او در عین حال بر تعهدش مبنی بر تقویۀ روابط فرهنگی، سیاحتی، رسانه‌ای و تقویۀ روابط دیپلوماسی و اقتصادی استوار بر احترام متقابل با این نظام ملحد و مجرم تأکید ورزید.
بدون شک، این خادم انگلیس فریب بزرگی را توسط اعلان عمیق ساختن همکاری در امر مبارزه با تروریزم و تندروی با کسی‌که مسلمانان را شکنجه نموده و با اسلام زیر نام مبارزه با تروریزم و تندروی می‌جنگد، انجام داده است تا توسط این کار ثابت نماید که او یک شریک پایدار و نیرومند در جنگ جهانی صلیبی، که امریکا آن را بخاطر مبارزه با دین الله سبحانه وتعالی و نابودسازی مسلمانان رهبری می‌کند، می‌باشد. او توسط همکاری‌اش با مجرمینی‌که جنگ تروریزم را علیه مسلمانان به راه انداخته اند، در ارتکاب جرم از آن‌ها کمتر نیست.
قطعاً واضح گردیده است، هر زمانی‌که مصیبت‌ها بالای مسلمانان شدت یافته و آزمایش و شکنجه از سوی دشمنان آن‌ها و دشمنان اسلام بالای‌شان افزایش یافته است، رذالت و جرائم حکام رویبضۀ آن‌ها نیز آشکار گردیده است؛ حکامی‌که از امت خارج شده و از خیانت و یاری نرساندن در هنگام هر مصیبت و فاجعه‌ای که بالای امت می آید، احساس بدی نمی‌داشته باشند. این آشکار شدن و رسوایی سریع از مزدور بودن حکام و دوستی و خدمت‌گذاری آنان به دشمنان الله سبحانه وتعالی و رسولش صلی الله علیه وسلم و محبت‌شان با سرسخت‌ترین دشمنان اسلام و مسلمانان، هیچ دلیلی به جز آواز فریادخواهی، که یقیناً هیچ راهی برای رهایی مسلمانان از ظلم و اهانتی‌که آن‌ها در آن قرار دارند، بدون دور انداختن این حکامی‌که با الله و رسولش در جنگ بوده و با کفار دوستی می‌کنند و نیز دادن دست‌شان به دست کسانی‌که بخاطر برپایی خلافت راشده بر منهاج نبوت، که ریشۀ کافران را قطع، نفوذشان را پایان و تسلط‌شان را بالای گردن بندگان خاتمه خواهد داد، کار می‌کنند، ندارد.

نویسنده: فاطمه بنت محمد
برای رادیوی دفتر مرکزی مطبوعاتی حزب التحریر

Last modified onدوشنبه, 25 فوریه 2019

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه