پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
حکام خائن و طوفانِ از جنگ‏ها و بحران‏ها در یمن!
بسم الله الرحمن الرحيم

حکام خائن و طوفانِ از جنگ‏ها و بحران‏ها در یمن!

(ترجمه)

خبر:

حکومت موافقت‌اش را در راستای ورود کشتی‏های حامل فراورده‏های نفتی اعلان نموده و ملیشه‌‏های حوثی باعث مختل شدن روند تخلیه این کشتی‏ها در بندر الحدیده شدند.

منبع مسؤل شرکت نفت یمن گفت: شرکت نفت یمن در امر به پایان رساندن ترتیبات فنی برای ازسرگیری استخراج نفت خام، برای اولین بار بعد از توقف آن در سال 2015 میلادی، نظارت خواهد داشت.

تبصره:

اهل یمن باید بدانند، نفت و دیگر معادنی‌که در بستر سرزمین‏های اسلامی قرار دارد، ملکیت عامه است و تنها دولت است که بر آن نظارت داشته برای مسلمانان و تحت پوشش قرار دادن نیازهای‌شان به مصرف می‏رساند. یمن، سرزمینی‌که الله سبحانه وتعالی آن را به وسیله همین ثروت‏ها غنی و حاصل‏خیز گردانیده و ضامن یک زنده‏گی مرفه برای فرزندان آن است؛ به شرطی که به گونه‏ای از آن استفاده شود که شریعت اسلامی امر استخراج آن را داده است. اما آنچه از فقر و تنگ‏دستی، انحطاط و سختی به وجود آمده همه به علت ملی‌سازی این ثروت‏ها برای دولت و اعانه کردن آن برای شرکت‏های بیگانه به ارزش ناچیز و هم‌چنان خصوصی‌سازی این ثروت‏ها برای سرمایه‌داران و شرکت‏های آنان است بدون آن که به امت مسلمه، زنده‏گی این امت و حق آن کدام توجهی داشته باشند. این‌گونه بحران‏ها چه با از بین بردن نفت و گاز باشد یا دیگر مواد خدماتی، در حقیقت سیاست بازی‏گوشانه‏ای‌ست که می‏خواهند با این سیاست مردم یمن را از مطالبه حق‌شان گمراه نموده و در توجه‌شان به جریانات واقع در این سرزمین انحراف به وجود آورند. پس آنچه، از برداشتن حمایت از فراورده‏های نفتی چه از آغاز آن که به نام الجرعه یاد می‌شد و از سال 2007 الی 2010 میلادی و سال‏های بعدی و اقع شده و یا در آینده واقع خواهد شد، از همین خاطر است و این‏ها را صندوق نقدی برای نظام‏های‌که یکی پس از دیگر، چه در عهد ریاست علی عبدالله صالح، جنایت‌کار و مزدور انگلیس، یا معاونش، کسانی‌که بعد از انقلاب 2011میلادی بر یمن حکومت کرده اند، به دلیل قرضه‏های سودی وضع کرده است.

آن چه در سال 2014 میلادی رخ داد، وقتی‌که حمایت از بنزین برداشته شد و حوثی‌ها به خاطر سقوط الجرعه قیام نمودند و بعد از داخل شدن حوثی‏ها در صنعاء، در جریان سال‏های جنگ و بحران‎های نفت و گاز و مسدود شدن راه و تنگ ساختن عرصه برای طرف‌های درگیر، همه به علت درگیری نماینده‏گان کفار است. این‏ها به خاطر تنگ ساختن عرصه به یمنی‏های شکست خورده و تحمیل کردن سیاست‌شان بر آن‌هاست، استعمارگران عمداً این بحران‏ها را به وجود آورده اند تا مردم یمن به هرگونه راه‌حل برای بیرون رفت از این بحران‏ها راضی شده و هم‌چنان به خاطر مطالبه حق‌شان دوباره قیام نکنند و اهل یمن را در وضعیت قرار داده اند که به خاطر رسیدن به حق‌شان انتظار سازمان‏های غربی را می‏کشند. این‏ها بحران‏های‌اند ساخته و پرداخته خود سازمان ملل؛ اهل یمن را به حالت قرار داده که دروازه‏های این سازمان‏ها را دق الباب نموده و در انتظارشان به سر می‏برند، در حالی‌که سرزمین‌شان مملو از سرمایه‌هاست.

ای اهل یمن! این را بدانید که طرف‌های درگیر بر شما چیزهای را دیکته می‏کنند که از طرف باداران استعمارگرشان بر آن‏ها دیکته می‏شود و از شما می‏خواهند که اوامر، راه‏حل‏ها و برنامه‏های آن‏ها نافذ گردانید. این را نیز بدانید که یگانه راه‏حل مناسب و درست خواستار شدن حق‌تان و گرفتن آن از کسانی‌ست که بر شما حکومت می‏کنند و هم‌چنان رد کردن آن‏ها و نپذیرفتن نظام آن‌هاست. برشماست تا تطبیق شریعت پروردگار تان را در سایه دولت اسلامی خواستار شوید؛ دولت خلافتی‌که در بین‌تان شریعت الله را به خاطر این که سرزمین‌تان را به نعمت‏هایش برکت داده‌است، تطبیق نماید و آن را رحمتی از طرف پروردگار‌تان بدانید.

این حزب التحریر است که در راستای اقامۀ این دولت با صدق و اخلاص کار می‏کند؛ حزبی که از خود شما و در بین شماست و بر رهروانش دورغ نمی‏گوید. همانا الله سبحانه وتعالی رسانندۀ امر خویش است و هر چیز را اندازه‏ای بخشیده است.

مترجم: عبدالقدیر مخلص

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه