پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
نشستِ به ظاهر تعاون و همکاری
بسم الله الرحمن الرحيم

نشستِ به ظاهر تعاون و همکاری

(ترجمه)

خبر:

نشست سران همکاری خلیج دیروز سه‌شنبه ساعتی بیش دوام نکرد، چنانچه پنج دقیقه بعد از سخنان پادشاه سعودی و جلسۀ پشت درهای بسته برای 30 دقیقه بود که چهلمین نشست سران کشورهای خلیج کاملاً به پایان رسید. ملک سلمان در ختم جلسه ابراز داشت: هدف‌مان یکی است و ما یکدیگر را بر عدالت و تقوا همکاری می‌کنیم و جلسات‌مان موقف‌مان را تثبیت می‌کند و باعث می‌شود که همیشه همکاری کنیم و ما باهم بسیار صریح صحبت می‌کنیم. (منبع: القدس العربی)

تبصره:

مردم از مدت زمانی‌ست که از حکام و سودشان برای امت ناامید شده‌اند و این حالت را خود حکام نیز می‌دانند و درک نموده‌اند که نشست‌های‌شان نه لاغری را فربِه می‌کند و نه گرسنۀ را سیر می‌گرداند، پس زمان خندیدن بر ریش‌های مردم، با ارائۀ سخنان نرم و دل‌فریب به پایان رسیده و دوباره برنخواهد گشت. مردم هوشیار شده‌اند که این نشست‌ها برای تغییر حالت فعلی‌شان هیچ تاثیری ندارد و الحمدالله از این سخنان نرم و نشست‌های فریبنده‌شان آگاه‌اند و امت می‌داند که آن‌ها هرگز "یک دست" نیستند و نخواهند بود و این را نیز می‌دانند که شورای همکاری آن‌ها در این امر هدف واحدی ندارد؛ جز شر و جنایت علیه امت و مردم‌شان و همکاری و خدمت به کفار استعمارگر چیزی دیگری ندارند.

ملک ‌سلمان از کدام "عدالت و تقوا" سخن می‌گوید؟! آیا هدف این شورای نفاق و ریاکارانه از "عدالت و تقوا" ظلم و ستم بر مردم است؟ و آیا این "عدالت و تقوا" در اتحاد با موجودیت یهودیان در این سرزمین است؟ و یا "عدالت و تقوا" کشتن و گرسنگی دادنِ بی‌گناهان در یمن است؟

آیا "عدالت و تقوی" به معنای اینست که میلیاردها دالر را برای ترامپ جهت کسب رضایت‌اش عطا کنید؟ و ثروت‌های امت را به دست دشمنان‌شان بسپارید؟ و آیا ممکن است "عدالت و تقوا" جنگ آشکار با اسلام باشد؟ با برهم زدن قانون الله و حکومت او؟ و یا "عدالت و تقوای" آن‌ها در گسترش بی‌اخلاقی و فحاشی و پیش‌دستی در آن می‌باشد؟ و یا این‌که "عدالت و تقوا" را در مبارزات رسانه‌ای خود می‌بینند و ده‌ها پرسش دیگر که ذهن را می‌آزارد. دیگر خاک انداختن به چشم مردم کافی است و مردم از واقعیت امرتان واقف‌اند، تحلیل و تبصره‌های مردم در مورد نشست‌های تان گواه این امر است.

مترجم: «پارسا امیدی»

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه