جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :13 صفر 1441
تاریخ میلادی : شنبه، 12 اکتبر 2019م

شماره صدور: 1441 / 04

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

حزب التحریر-ولایه ترکیه نهایت سوگوار و تسلیت خود را نسبت وفات بدرالدين أوزجان، یکی از شباب مخلص و صادق‌اش ابراز می‌دارد

تسلیت‌نامه

(ترجمه)

موصوف از مردان مخلص و صادق در راه حمل دعوت بود؛ کسی‌که سالیان زنده‌گی خود را صبورانه و ثابت‌قدم برای تحکیم اسلام در زنده‌گی، دعوت نمود. موصوف از جمله سابقون در راه حمل دعوت اسلامی در ترکیه و جرمنی بود. فلهذا، استاد بدرالدين أوزجان، به تاریخ 11 اکتبر 2019م در شفاخانه؛ جای‌که بستری بود، جان به حق سپرد و دار فانی را وداع گفت.

﴿...إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ﴾ [بقره: 156]

ترجمه: ...ما از آن الله ايم و به سوی او باز می‌گرديم!

ما از الله سبحانه وتعالی می‌خواهیم که شاهد باشد و نیز شهادت می‌دهیم و هرگز نسبت پاکی را به‌جز از الله سبحانه وتعالی به هیچ‌کس نمی‌دهیم که استاد بدرالدين أوزجان یک‌تن از جمله مخلصین در راه حمل دعوت برای تأسیس مجدد خلافت راشده ثانی بر منهج نبوت بود تا بتواند دین الله سبحانه وتعالی را در زمین تحکیم ببخشد و افکار ناب اسلامی را برای فرزندان، نوه‌ها اقارب و اطرافیانش به‌طور خستگی ناپذیر منتشر کند و نیز بتواند کلمه حق را بی‌تفاوت از ملامتی هر ملامت‌گری به محضر عام بگوید و تبلیغ کند.

ما از الله سبحانه وتعالی استدعاء داریم تا در روز حساب و جزاء وی را صاحب جایگاه محترم و صدق بگرداند و هم‌چنین بر وی پاداش کامل را ارزانی بدارد و الله سبحانه وتعالی رحمت خود را شامل حالش نموده و به خانواده محترمش صبر جمیل عطاء نماید و تسلیت باد بر اقارب، عزیزان و برادرانش در راه حمل دعوت اسلامی. 

﴿مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً﴾ [احزاب :23]

ترجمه: در میان مؤمنان مردانی هستند؛ بر سر عهدی‌که با الله (سبحانه‌و‌تعالی) بستند، صادقانه ایستاده‌ اند؛ برخی از آنان پیمان خود را به آخر رساندند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و برخی دیگر در انتظار اند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود راه ندادند.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

مترجم: زکریا وهاج

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه