جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :20 صفر 1442
تاریخ میلادی : چهارشنبه، 07 اکتبر 2020م

شماره صدور:02/ 1442

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

پیام تسلیت

پیام تسلیت و غم‌شریکی حزب‌التحریر در خصوص درگذشت ویدات کورناز یک‌تن از حاملان دعوت در حزب

 (مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ
وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا)  [احزاب: 23]

ترجمه: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی‌که با الله بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

(ترجمه)

ویدات کورناز به عنوان یک مسلمان مخلص و متقی زندگی‌اش را وقف تلاش در راستای احیای زندگی اسلامی نمود. وی که زندگی‌اش را در مسیر دعوت به پایان رسانید، به اثر یک حمله قلبی در حالی درگذشت که مشغول تدریس به برادران بود. 

مرحوم ویدات کورناز که در سال 1966م متولد گردید، انجنیر/مهندس برق و در عین حال نمایندۀ دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب‌التحریر-ولایه ترکیه بود. او ابتدای کارش را در راستای حمل دعوت نخست در وینا آغاز کرد و سپس در ترکیه. او زندگی‌اش را در جهت دعوت برای از سرگیری زندگی اسلامی از طریق تأسیس خلافت راشدۀ ثانی بر منهج نبوت سپری نمود. انجینیر برق متولد سال 1966 بود، او نماینده دفتر مرکزی حزب‌التحریر-ولایه ترکیه بود. او فعالیت‌های دعوتی خود را نخست در ویانا و سپس در ترکیه اغاز کرد. او زنده‌گی خود را جهت از سرگیری زنده گی اسلامی توسط تاسیس دوباره خلافت اسلامی به شیوه نبوت وقف نمود. در نتیجه او در حالی به رحمت حق پیوست که مشغول حقله دادن برای حاکمیت قانون الله در زمین بود و ما شاهد این امر در نزد خدای تعالی استیم.

بنابراین، از الله سبحانه‌وتعالی استدعا داریم که رحمت‌ بی‌پایان‌اش را شامل حال برادر عزیز ما قرار داده و برای خانواده و بستگان‌اش صبر جمیل اعطاء نماید! و در نهایت ما در حزب‌التحریر برای اقارب، یاران هم‌نشینان اش اظهار تسلیت و همدردی می‌نماییم.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

 مترجم: ارسلان مبارز

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه