سه شنبه, ۰۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :3 رجب 1438
تاریخ میلادی : جمعه، 31 مارس 2017م

شماره صدور: TR–BA–2017–MB–TR–004

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

مسدود ساختن سایت های انترنتی حزب التحریر، ضعف شما را در قبال نظریات این حزب نشان می دهد

(ترجمه)

آمریت تکنالوژی و مخابرات در ترکیه(ICTA) دست رسی مسلمانان ترکیه را به سایت حزب التحریر-ولایه ترکیه (www.hizb-turkiye.org) مسدود ساخت.

اندکی بعد از این، سایت دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر(www.hizb-ut-tahrir.info) نیز در این کشور مسدود گردید. این مسدود سازی ها بدون هیچ نوع طی مراحل قانونی و بدون هیچ امری از محاکم در این کشور صورت گرفت.

 ما به عنوان دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه موارد ذیل را برای مخاطبین می رسانیم:

ترکیه جایی است که در آن تلویزیون ها، خبرگزاری ها، مجلات و عده زیادی از سایت های انترنتی به فعالیت های خبیثانه ی دست می زنند که از هیچ لحاظ با دستورات و ارزش های اسلامی هم خوانی نداشته و جوانان را به سوی فحشا، بی بند و باری و ظغیان سوق می دهد. این رسانه ها با بهره برداری از همه آزادی ها به این فعالیت های وقیحانه خود ادامه می دهند. اما دعوتگران که با اخلاص شان به دین مقدس اسلام و رضای الله سبحانه وتعالی دعوت اسلامی را به جهانیان می رسانند، از طرف رژیم های حاکم این گونه سرکوب می شوند. شما به عنوان رهبران در این کشور تا حد امکان با تمویل و تشویق این رسانه ها، آن ها را در فعالیت های وقیحانه شان کمک می کنید، اما برای کسانی که برای اسلام کار می کنند این گونه سد راه می شوید! ما از شما می پرسیم؛ آیا راه شما برای تربیه نسلی که به ارزش های دینی و اسلامی پا بند باشند، همین است؟

مسدود سازی سایت های انترنتی حزب التحریر بعد از اعلان برگزاری کنفرانسی که قرار بود در ۵ مارچ ۲۰۱۷م تحت عنوان "چرا دنیای امروز نیازمند خلافت است" در استانبول برگزار شود، شروع شد. رژیم ترکیه در این مسأله هم آرام ننشسته و به گونه خیلی وقیحانه مانع برگزاری این کنفرانس شد. این فعالیت های مملو از یأس از جانب حکومت ترکیه، ضعف این حکومت را در جواب گویی به مسایلی نشان می دهد که ما به مسلمانان ترکیه و دیگر مسلمانان جهان می رسانیم.

مسایلی که از طرف ما مطرح می شود، این رهبران را دوباره به عکس العمل همیشگی شان که همانا مسدود سازی سایت های ما است مجبور می سازد. این در ذات خود می رساند که عکس العمل جلوگیری از مفاهیم اسلامی به خاطر ضعف قوت استدلال در مقابل این نظریات در دنیای امروزی به شکل گسترده ی موجود است. نظریات سیاسی و معنوی حزب التحریر که از اسلام نشأت گرفته اند آن ها را مغلوب ساخته و جز این سراسیمگی دیگر راهی ندارند. حزب التحریر با ثبات قدم در راه مبارزه، برای اعاده خلافت بر منهج نبوت کار می کند که از دیر زمان آرزوی مسلمانانی بوده است که خواهان تطبیق اسلام هستند.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه