جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :14 رجب 1438
تاریخ میلادی : جمعه، 21 آوریل 2017م

شماره صدور: TR–BA–2017–MB–TR–005

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

حزب التحریر-ولایه ترکیه اعلامیه مطبوعاتی یی را زیر نام "حزب التحریر خواهان رهایی هرچه عاجل تر دو تن از خواهران ما که از جمله اعضای فامیل فعالین حزب التحریر در بنگلادیش هستند، می باشد" را به سفارت بنگله دیش در انقره تسلیم کرد

حزب التحریر-ولایه ترکیه اعلامیه مطبوعاتی یی را زیر نام "حزب التحریر خواهان رهایی هرچه عاجل تر دو تن از خواهران ما که از جمله اعضای فامیل فعالین حزب التحریر در بنگلادیش هستند، می باشد" را به سفارت بنگله دیش در انقره تسلیم کرد

در ۲ اپریل ۲۰۱۷م، "حزب التحریر-ولایه بنگله دیش" اعلامیه مطبوعاتی یی را تحت نام "حزب التحریر خواهان رهایی  دو تن از اعضای فامیل فعالین این حزب در بنگله دیش است" را منتشر کرد. دیری نگذشت که هیأتی از طرف "حزب التحریر-ولایه ترکیه" به هدف رساندن اعلامیه مطبوعاتی مذکور به مقامات بنگله دیش در ترکیه گماشته شد. این هیأت به سفارت بنگله دیش در ترکیه در شهر انقره رفته و این اعلامیه را به زبان های  ترکی، عربی، انگلیسی و بنگالی به مقامات بنگله دیش در ترکیه به خوانش گرفتند.

اعلامیه مطبوعاتی متذکره مشمول به موارد ذیل است:

معصومه اختر خواهر یکی از اعضای "حزب التحریر-ولایه بنگله دیش" بعد از این که در سال ۲۰۱۶م  ۶ ماه را در زندان سپری نموده و با ضمانت رها شده بود، بار دیگر در ۲۹ مارچ ۲۰۱۷م توسط پولیس جسوری(پولیس بنگله دیش)‌ دستگیر شد. او همراه با برادرش تنزیب احمد یکجا در سال ۲۰۱۶م دستگیر و زندانی شده بود. معصومه اختر در ۲۸ اگست سال ۲۰۱۶م هنگامی در داخل محکمه ی در داکه پایتخت بنگله دیش دستگیر شد که برادرش تنزیب احمد را هنگام حاضری دادن در محکمه همراهی می کرد.

تمام فامیل معصومه اختر از جانب حلقات مغرض و ضد اسلامی در پولیس جسوری(پولیس بنگله دیش) آزارهای زیادی دیده اند. این حلقات آدم کش و از قلب مریض، "سمیة النساء" همسر یکی دیگر از اعضای حزب التحریر را نیز سال قبل بعد از این که از دستگیری شوهرش ناامید شدند، دستگیر کردند که او حالا بیشتر از ۶ ماه است که زندانی می باشد. پولیس کینه توز و ضد اسلام بنگله دیش حالا به خاطر برانگیختن احساسات مردمی و رسانه ای، برنامه دیگری طرح کرده است و با تماس با مادر معصومه از آن ها خواسته اند که معصومه باید در کنفرانسی اشتراک کرده و بیانیه یی را مبنی بر آن چه پولیس به او می دهند در کنفرانس مطبوعاتی به خوانش بگیرد.

 ‌یا الله! دست این دشمنانت را از آزار و اذیت برادران و خواهران مخلص ما کوتاه بساز و توانایی های شان را بگیر.

ای افسران پولیس بنگله دیش! از الله سبحانه وتعالی بترسید و توبه کنید و هر چه عاجل تر معصومه اختر، برادرانش و سمیة النساء را قبل از این که ناوقت شود رها کنید. از دعای بد مظلومین و به خصوص از دعای بد زنان مظلوم بترسید که از قلب های پرهیزگار می آیند و هیچ پرده یی بین آن دعا و الله عزوجل وجود ندارد. شما خود را از قبل در جبهه ی قرار داده اید که در دشمنی مستقیم با الله سبحانه وتعالی قرار دارید، اما بدانید که همیشه در این موقعیت قرار نخواهید داشت و الله سبحانه وتعالی برای ظالمین فقط مهلت می دهد ولی از ظلمی که در حق بنده گان پرهیزگارش روا داشته اید، خیلی شدید العقاب هست.

ابوهریره رضی الله تعالی عنه از پیامبر صلی الله علیه وسلم روایت می کند که فرمود:

«إِنَّ اللَّهَ قَالَ مَنْ عَادَى لِي وَلِيًّا فَقَدْ آذَنْتُهُ بِالْحَرْبِ...»

(رواه بخاری)

الله سبحانه وتعالی وعده می دهد هر کسی که به دشمنی با بنده گان نزدیک به من بپردازد، در دشمنی با من قرار خواهد داشت.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه