جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :3 صفر 1440
تاریخ میلادی : جمعه، 12 اکتبر 2018م

شماره صدور:۱۴۴۰/۰۱ H.T.L

دفتر مطبوعاتی
ولايه لبنان

اعلامیه مطبوعاتی

هیچ عدالتی در لبنان تحت سلطه‌ی این دولت فاسد، همراه با رژیم و حکام‌اش وجود نخواهد داشت!

(ترجمه)

دیروز، قاتل یک مرد جوانی-بنام نازیح حمود- بعد از پرداخت جریمه‌ی نقدی به مبلغ ۱.۰۵ میلیون لیره از زندان آزاد شد. این در حالی‌ست که نخست وزیر این کشور وعده سپرده بود که قاتل را مجازات می‌کند. پس آیا جزای کشتن یک مسلمان بی‌گناه تنها پنج ماه حبس است؟!

ما تا اکنون فراموش نکرده ایم که چگونه همرای عاملین انفجار دو مسجد تحت نام التقوی و السلام معامله کردند تا در مجازات ماموران استخبارتی بنام‌های سماحه و لحد تخفیف بیاورند.

زندانیان مسلمان در تاریکی‌های ظلم و ستم کنج زندان‌‌ دولت‌های مستبد به سالیان سال فراموش شده اند، حال آن‌که قاچاقچیان و کشاورزان مواد مخدر، آدم ربایان و اختطافچیان، که به صد‌ها تن می‌رسند، تا اکنون حتی دستگیر نشده اند! هرگاه مقامات دولتی خواستند طرح امنیتی را برای دستگیری آنان به راه بیندازند، طرح به منوال عادی خنثی می‌شد و دولت اعلام می‌کرد که متخلفین توبه کردند!! در این هنگام است که دولت می‌گوید: «هیچ بی‌عدالتی در لبنان وجود ندارد.»

و در پاسخ ما می‌گوییم: «باوجود تمام بی‌عدالتی‌ها، تمام ظلم و بی‌عدالتی تنها بالای فرزندان بی‌گناه مسلمان تحمیل می‌شوند؛ مگر مجرمین دیگر مافوق قانون اند و در محافظت فاسدانی قرار دارند که این دولت را رهبری می‌کنند.»

پالیسی "استندرد دوگانه" با چشم بینا و بصیرت کامل به همگی واضح است؛ هرچند مسلمانان اکثریت اتباع کشور را تشکیل می‌دادند و اکنون نیز هستند، اما هرگاه آنان بخواهند که به این خواری و اهانت خاتمه دهند، آن‌ها با وعده‌های دروغین رهبران قسم‌خورشان مواجه می‌شوند.

فلهذا تمام امید ما بر الله سبحانه‌و‌تعالی است تا ما را از شر بی‌عدالتی این دولت ظالم برهاند؛ امت مسلمه به بیدار فکری نائل شوند و ما را حمایت کنند تا حق را به دست بیاوریم و عدالتی را در بلاد مسلمین قایم کنیم که از جانب الله عز وجل بالای ما نازل شده است. 

شیخ داکتر محمد ابراهیم

رئیس دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه لبنان

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه