جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :24 جمادی الاول 1440
تاریخ میلادی : چهارشنبه، 30 ژانویه 2019م

شماره صدور:H.T.L 1440/08

دفتر مطبوعاتی
ولایه لبنان

اعلامیه مطبوعاتی

سپاس از شهرداری فنیدیق لبنان

 ای کینه‌توزان، در خشم و نفرت‌تان بمیرید!

(ترجمه)

به تاریخ 25 جنوری 2019م شهرداری فنیدیق تصمیمی را مبنی بر منع فروش و نوشیدن شراب و مواد الکولی در رستوانت‌‌های القموعه و دیگر محلات عامه صادر نمود و به پولیس شهرداری هدایت داد تا در تطبیق این تصمیم کوتاهی نکنند.

این درحالی‌ست که برخی از احزاب و رسانه‌های ضد اسلامی این تصمیم شهرداری فنیدیق را مخالف زندگی‌ هم‌دیگر‌پذیری عنوان نموده و آن را  تعصب مذهبی خواندند. اما متأسفانه آن‌ها در خصوص تعصب و نژادپرستی که علیه مسلمانان به پیش می‌برند و نفرت‌شان را از تطبیق شریعت اسلامی، که بر جهان اسلام به شمول لبنان برای۱۳۰۰ سال حاکمیت کرد، فراموش کرده اند. هم‌چنان آن‌ها از این تصمیم غیرقانونی، نژادپرستانه و غیرانسانی‌شان، که مانع رفتن زنان با حجاب به سواحل بحری و مانع بی‌جا‌شدگان شام از زندگی کردن در برخی از نقاط شهر لبنان و گشت‌وگزار آن‌ها بر سرک‌های‌شان چشم‌پوشی نموده، جنایت‌شان را نمی‌بینند.                

دیگر تعصب و نژادپرستی، فرقه‌گرایی و دشمنی علیه اسلام و پیروان آن بس است؛ خودرا برای حاکمیت اسلام آماده نموده با اسلام زندگی کنید و از تطبیق اسلام در زندگی تان لذت ببرید؛ چنان‌چه نیاکان تان با اسلام زندگی می‌‎کردند و از تطبیق آن لذت می‌بردند. مطمئن باشید که الله سبحانه‌وتعالی دینش را در آیندۀ بسیار نزدیک حاکم خواهد ساخت.

بناءً ما از شهردار فنیدیق از بابت این ابتکار و تصمیم‌اش سپاس‌گذاری می‌کنیم و از دیگر شهرداری‌ها به خصوص از شهرداری تریپولی، صیدا و بیروت نیز دعوت می‌کنیم تا از هم‌چو نافرمانی‌ها و زشتی‌ها جلوگیری نمایند.                 

شیخ داکتر محمد ابراهیم

رئیس دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه لبنان

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه