پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :7 صفر 1439
تاریخ میلادی : جمعه، 27 اکتبر 2017م

شماره صدور: ۰۱/ ۱۴۳۹

دفتر مطبوعاتی
ولايه مصر

اعلامیه مطبوعاتی

رژیم مصر قادر به محافظت از سربازانش نیست؛ آن‎ها فقط حسب توان از خون خودشان دفاع می‎کنند!

(ترجمه)

وزارت داخله مصر روز شنبه ۲۱ اکتوبر ۲۰۱۷م با نشر بیانیه‎ای اعلام نمود: «خشونت مرگباری که در منطقه صحرای الواحات در روز جمعه رخ داد، منجر به کشته شدن ۱۶ تن از نیروهای امنیتی، زخمی شدن تعداد دیگری از آن‎ها و مفقود شدن یک افسر امنیتی گردیده و در ضمن  ۱۵ تن از تروریستان کشته و زخمی شده‎اند.»

ای اهل کنعانه! این واقعیت رژیم ناتوان مصر را نشان می‎دهد که در معرض ناکامی و عقب ماندگی قرار گرفته است و حتی نمی‎تواند امنیت اعضاء، نگهابانان و حامیانش را تأمین کند. لذا، ناکامی اقتصادی و آن‎چه که شما از نتیجه همکاری‎های حاکمان تان به تصامیم و توصیه‎های بانک جهانی و حتی ناامنیِ که از آن رنج می‎برید-با این حال حاکمان تان از شما می‎خواهند تا در مقابل این همه صبور بوده و به خاطر حفظ آن مشکلات را تحمل کنید- با وجودی‎که سودی برای شما مردم کنعانه ندارد، با آن‎هم، آن‎ها اکنون ثابت کرده‎اند که قادر به محافظت از خون شما نیستند و در ضمن از علاقه بیش از حدشان نسبت به تروریزم ساخته و پرداخته خود دست بردار نیستند.

ای اهل کنعانه(مصر)! حاکمان شما در مقابل تروریزم نمی‎جنگند؛ بل آن‎ها کسانی‎اند که علیه دین و عقیده شما می‎جنگند که یگانه تهدید در مقابل دشمنان تان می‎باشد. هدف اصلی آن‎ها در این جنگ همانا دور نگهداشتن شما از دین و از قدرتی می‎باشد که بر شما توانایی ازبین بردن نفوذ غرب را می‎دهد و شما را از وابستگی و تسلیم شدن به نماینده‎های آن‎ها آزاد می‎سازد. این جنگ، جنگی است که با چیره شدن شما به نفوذ غرب برای سالیان درازی نقطه پایان می‎دهد، و یا پیروزی شما پیروزی واقعی در جهت برگشت دولتی است که بر اساس قوانین الهی بر شما اعمال گردیده و قدرت تان را دوباره روی کار خواهد کرد و آن جزء دولت خلافت راشده بر منهج نبوت، چیزی دیگری نیست که حزب التحریر در میان شما به آن فراخوانی نموده و برای حمل آن در این راستا پیوسته تلاش می‎کند.

ای افسران، سربازان و فرزندان مصر اعم از پولیس و ارتش! شما بخشی از مردم الکنعانه هستید و مشکل شما از مشکل آن‎ها بیش نیست؛ بل همه در تنگنا قرار گرفته‎اند. لذا آن‎چه که آن‎ها را رنج می دهد، شمارا نیز رنج می‎دهد؛ خون شما یک خون است و دردتان نیز یک درد است؛ زیرا آن‎ها خانواده‎های شما، برادران شما و از طایفه شما اند. رژیمی که از آن محافظت می‎کنید، از نوع شما نبوده؛ بل شما حیثیت ابزاری را برای این رژیم دارید که به خاطر کشتن خانواده‎ها و برادران خود و نیز به خاطر سرکوبی کسانی‎که در صدد تغییر این نظام اند، مورد استفاده قرار گرفته‎اید و خون شما تنها چیزی نیست، تا آن‎جا که می توانید، از آن محافظت کنید.

آیا خون تان را به نفع دشمنان و نائبان رژیمی می‎ریزانید که بر شما مسلط اند و آماده اند تا از شما قربانی گرفته و خون تان را برای تجارت با دین تان در جهت جلوگیری از بازگشت دوباره زندگی اسلامی می‎ریزانند؟ بنابر این، از اطاعت به این رژیم اباورزید، ریسمان حمایت تان را از آنان قطع کنید و با کسانی متحد شوید که خیر شما و خیر امت را می‎خواهند. به خاطر رهایی سرزمین تان از زیر سلطه دشمنان تان صادقانه و مخلصانه تلاش نمایید. با برادران تان در حزب التحریر یک‎جا شده و در کنار آن‎ها به حمل دعوت بپردازید و از آن‎ها حمایت کنید تا باشد که با تأسیس دوباره یگانه دولت اسلامی(خلافت) شکوه و جلال تان را دوباره حاصل نموده و از بهترین سربازان آن قرار گیرید.

قبل از آن‎که مورد باز پرس الله سبحانه وتعالی در باره برادران تان و خون‎هایی خود و خون‎هایی که ریخته‎اید، قرار گیرید، به الله سبحانه وتعالی توصل جویید و از دین و قوانین او تعالی مراقبت کنید تا باشد که مورد رحمتش قرار گیرید. لذا این پیروزی و توانمندسازی از طریق شما در جهت احیای دولتی میسر است که  یگانه حامی شما بوده و تضمین کننده عزت و ثروت تمام مردم می‎باشد، و ما از الله سبحانه وتعالی می‎خواهیم تا هر چه زودتر این دولت با شکوه را بالای ما حاکم گردانیده و ما را از جمله شاهدان و سرابازان آن گرداند.

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ لِمَا يُحْيِيكُمْ ۖ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ﴾

[انفال: ٢٤]

ترجمه: ای کسانی که ایمان آورده اید! دعوت الله(سبحانه وتعالی) و پیامبرش(صلی الله عله وسلم) را اجابت کنید، هنگامی که شما را به سوی چیزی فرا میخ وانند که شما را حیات می بخشد، و بدانید که الله(سبحانه وتعالی) میان انسان و قلب او حایل می‌شود و همه شما(در قیامت) نزد او گردآوری می شوید.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر -ولایه مصر

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه