جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :13 رمضان 1440
تاریخ میلادی : شنبه، 18 می 2019م

شماره صدور: ۰۸ / ۱۴۴۰

دفتر مطبوعاتی
ولايه مصر

اعلامیه مطبوعاتی

فهرست فتوی با فاسد کردن زنان فضا را برای فساد جامعه مهیاء و می‌کوشد حزب‌التحریر را تخریب نموده و بد جلوه دهد

(ترجمه)

فهرست فتوای جهانی دارلافتای مصر، همگام با حرکت دینی، که از جانب رئیس جمهور مصر اعلام شد، نظارت "فتواهای مربوط زنان" را از سر گرفت و پنج هزار فتوی را در مورد زنان در سراسر جهان بررسی کرد. آنان حزب‌التحریر را بنابر صدور فتواهایی‌که به قول خودشان غیرعادی و بی‌اساس اند، در رتبۀ سوم پس از سازمان‌های داعش و القاعده قرار دادند. قسمی‌که این فهرست به مردم می‌گوید: خلافتی‌که حزب‌التحریر می‌خواهد، همانند خلافت سازمان داعش است و از طرف دیگر به بهره‌گیری از زنان به مثابۀ یک ماشین جنسی فتوی می‌دهند. آن‌ها بدون توجه دقیق به فتواهای حزب، که با فهم عمیق از اسلام؛ فهمی‌که آنان در پی گریز از آن اند، دربارۀ عفت و پاکدامنی زنان مسلمان حاصل شده‌است، می‌کوشند حزب را بد جلوه دهند. حالآن‌که هیچگاه آنان را ندیده‌ایم که نقض قوانین شریعت را در مورد زنان توسط سرمایه‌داری سیکولر حاکم بر این کشور و یا بهره‌گیری سیکولرها از زنان هم‌چون یک ماشین جنسی، منبع سرگرمی مردم و وسیلۀ فروش محصولات، افشاء و نکوهش کنند.

ای کسانی‌که بر این فهرست نظارت می‌کنید! حزب‌التحریر به زنان هم‌چون خانم‌ها، مادران و اشخاص قابل احترامی می‌نگرد که باید از آنان حفاظت و پاسداری شوند و حفاظت‌شان توسط شریعت با تعیین لباس‌شان، چگونگی خروج‌شان از خانه و چگونگی سفرشان تضمین می‌شود. درواقع، همان‌گونه که زنان اجازۀ کسب درآمد دارند، آنان از لحاظ نوع کار و جائز یا ناجائز بودن‌اش نیز محدود به شریعت می‌باشند. هم‌چنان، آنان مکلف اند در طرز پوشش و نحوۀ اختلاط‌شان با مردان در صحن کار با مقررات شریعت هماهنگ باشند.

آن‌چه شما از آن یاد و از پاسخ‌های امیر حزب‌التحریر، عالم جلیل‌القدر عطاء بن خلیل ابوالرشته استنتاج کردید، در مفهوم یکسان است و از چارچوکات شریعت کج و منحرف نمی‌شود و همان‌گونه که از حالت زنان در زمان ما هویدا است و شما نیز از آن یاد کردید و با آن روبرو شدید، سرمایه‌داری زنان را هم‌چون کالا می‌پندارد، زنان در جوامع دیموکراتیک کالایی استند که در فاحشه‌خانه‌ها، شرکت‌ها و خانه‌های مود خرید و فروش می‌شوند؛ زن بی‌چاره‌ای که در محل‌کار، مدارس و دانشگاه‌ها و حتی از طرف اقارب نزدیک‌اش مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد. این حالت و واقعیت زنان در مصر است و این همان است که شما باید ابرازش کنید و با آن روبرو شوید؛ نه این‌که نگرانی اصلی‌تان را جستجوی اشخاص مخلص قرار دهید و به‌منظور دور کردن مردم از آنان و خدمت به باداران‌تان و باداران باداران‌تان در کاخ سفید، برای تخریب تصویرشان تلاش کنید!

اما ما به شما می‌گوییم که ناکام خواهید شد؛ چون حالت‌تان مشابه حالت کسانی است که تلاش می‌کنند نور آفتاب را با انگشت‌شان پنهان کنند. امت دیگر هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد؛ بلکه شما را ترک کرده‌است و چیزی باقی نمانده که الله سبحانه وتعالی نورش را غالب کند و به سربازان‌اش نصرت دهد. پس از آن‌چه بر آن پابرجا هستید، برحذر باشید؛ چون مجازات الله سبحانه وتعالی سخت و شدید است و امت شما را به‌خاطر تلاش برای فریب دادن‌اش نخواهد بخشید. بناءً نزد پروردگارتان توبه کنید و خودتان را از رئیس جمهورتان و حرکت دینی‌اش، که تخم منکرات و بداخلاقی‌ها را در سرزمین شما و در میان زنان مسلمان می‌کارد و در برابر دین‌تان و همۀ نیکی‌هایی‌که به آن فرا می‌خواند، پیکار می‌کند، حفظ کنید. بدانید که رئیس جمهورتان به شما سودی نخواهد داشت و شما از عذاب الله سبحانه وتعالی و روز رستاخیز نجات نخواهد داد و برای‌تان نزد دولت خلافت راشدۀ ثانی، که به طریقۀ رسول الله صلی الله علیه وسلم و به‌زودی به یاری الله سبحانه وتعالی تأسیس خواهد شد، شفاعت نخواهد کرد.

ای مردم کنعان! این‌ها کسانی اند که بر فهرست فتوی نظارت می‌کنند. این فهرست بر محور مزدوری به غرب ایجاد شده‌است و شامل دساتیر حکام خائن‌شان می‌باشند. پس به آنان گوش نکنید و محتاط باشید؛ چون آن‌چه برای خانم‌های‌تان برنامه‌ریزی شده‌است، بسیار خطرناک می‌باشد. غرب از اهمیت و ارزش حفاظت و نگهداری از عزت زنان مسلمان آگاه است؛ به همین دلیل، بعد از آن‌که دولت‌مان را نابود کردند، نظام حاکم و اقتصاد سرمایه‌داری‌شان را بر ما تحمیل و از عدم دست‌یابی ما به خلافت و اقتدار گذشته اطمینان حاصل کردند، حالا به‌گونۀ دوامدار برای فساد زنان مسلمان تلاش می‌کند. اکنون لازم است این عمامه‌پوشان را که دین‌شان را به‌خاطر دین باداران‌شان فروخته‌اند، از خود دور کنیم؛ پس به آنان گوش نکنید و به کسانی گوش کنید که شما را به سوی الله سبحانه وتعالی فرا می‌خوانند، عزت شما را می‌طلبند و تا تأسیس دولتی‌که توسط اسلام از شما و زنان مسلمان در مقابل حملۀ حریصانۀ غرب و مزدوران‌اش، که نابودی خانه‌ها و خانواده‌های‌تان را می‌خواهند، حافظت می‌کند با شما کار می‌کند. پروردگارا! از تو می‌خواهیم که این دولت را هرچه زودتر به ما ارزانی کن و مصر را سرزمین نصرت‌ات قرار بده!

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ﴾ [انفال: ۲۴]

ترجمه: ای کسانی‌که ایمان آورده‌اید! دعوت الله(سبحانه وتعالی) و رسول الله(صلی الله علیه وسلم) را اجابت کنید؛ هنگامی‌که شما را به‌سوی چیزی می‌خواند که شما را حیات می‌بخشد.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر–ولایه مصر

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه