جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :8 رجب 1438
تاریخ میلادی : چهارشنبه، 05 آوریل 2017م

شماره صدور: ۰۲

دفتر مطبوعاتی
ولايه مصر

اعلامیه مطبوعاتی

ای حکام سرزمین کنعان(مصر)، چقدر الله سبحانه وتعالی با شما صبور است و شما هنوز هم در مقابل او بی پروا هستید! شما دنیای مردم را نابود می کنید و آن ها آخرت تان را نابود می سازد!

(ترجمه)

به روز دوشنبه مورخ ۳ اپریل ۲۰۱۷م، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر قبل از کنفرانس مطبوعاتی در جریان ملاقات با دونال ترامپ رییس جمهور امریکا گفت که مصر از طرف ایالات متحده در جنگ با تروریزم اشتراک می کند و او به شدت تلاش هایش را برای دریافت راه حل به این مسأله به خرچ می دهد. دونال ترامپ در پاسخ گفت: «ما آن را یکجا انجام خواهیم داد. ما با تروریزم مبارزه نموده و نیز برای یک مدت و یا مدت های طولانی با همدیگر دوست خواهیم بود و نیز گفتگوهای جالب و موثر ما بزودی آغاز خواهد شد.»

ترامپ توضیح داد که: «ما همیشه در عقب مصر و مردم اش قرار داریم. آقای رییس جمهور من می خواهم فقط برایت بگویم که شما بهترین یک دوست و همپیمان نسبت به ایالات متحده امریکا با من هستید.»

رییس جمهور مصر نه تنها خود را در جنگ با اسلام به عنوان یک نوکر فرمانبردار معرفی کرد، بلکه به عنوان یک پیشگام در کشتن و ریختاندن خون مردم مصر نشان داده و آن را نزد باداران غربی خود در قصر سفید ارایه می کند. لذا مورد قبول و رضایت شان واقع شده و نقش های دیگر برایش داده می شود تا فساد را در روی زمین و برای آخرت خود و برای آن هایی که گام های او را تعقیب می کنند، انجام بدهد. رییس جمهور مصر به صراحت این را بیان می کند که او نظریات دشمنان امت را اتخاذ نموده و اسلام را به عنوان "تروریزم" معرفی می دارد و این که آن ها چگونه با اسلام مبارزه می نمایند، مبارزه نماید. و تلاش های شان این است تا اسلام و عقیده اسلامی را در عموم از قلب امت و خصوصاً از قلب مردم مصر ریشه کن شاخته و در معرض خطر قرار دهند. مردم مصر در حفاظت از اسلام و دولت اسلامی یک سپر بودند، ولی کفار بعداً از اردوی آن ها شمشیری ساخت که برضد اسلام قرار دارند.

ای مردم کنعان! دین شما(اسلام) که غرب آن را تروریزم خطاب می کند، مسیر زنده گی تان بوده و راه حل هایی را که غرب برای مشکلات تان پیشکش می نماید، شما را از مسیر اصلی تان منحرف می سازد. دشمن تان ارزش های اسلامی را این که چگونه در قلب تان جا گرفته و شما را امید وار می سازد تا راه نجات خود را پیدا کنید درک نموده است. دشمن پس از انقلاب فوری تان درک نموده است که قرن ها کارکردهایشان در سال ها و حتی در ماه ها نابود می گردد. اگر شما یک راه نجات را برگرفته از دین خود در می یابید، او(السیسی) تلاش می کند تا واقعیت جنبه عملی آن را که باید اساس طرز زنده گی و مسیر زنده گی باشد، از شما پنهان کند. دشمن بسیار تلاش به خرچ داده تا از فهم تان در مورد دین و حقوقی که اسلام برای تان اعطا نموده است، جلوگیری نماید؛ زیرا دشمن درک نموده است که این مسأله نفوذ شان را از بین برده و منفعت شان را از ثروت و نعمت های تان توقف می دهد و نیز دشمن را به عقب می زند و یک دستورالعمل ثابت در قبال آن ها به وجود می آورد. دشمن تلاش نموده تا از فهم تان در مورد اسلام جلوگیری نموده و شما را توسط قانون و حاکمیت شان نادان می سازد و تلاش می کند تا شما را با اسلام جدید که بالای پیامبر صلی الله علیه وسلم نازل نشده است، محدود نماید. یعنی کسی که غرب را می پذیرد و توسط غرب پذیرفته می شود!

دولت مصر برای اسلام گرایان اجازه می دهند تا به قدرت مصر سهیم شوند، هرچند حکم آن ها بر اساس اسلام نبوده و هنوز هم به دنبال عیاشی خود هستند، سپس علیه آن ها کودتا می کند! این همه را بخاطری انجام می دهد تا برای تان نشان دهد که این اسلام شما است که حاکمیت نمود و ناکام شد. بنابر این، انتظار نداشته باشید تا چیزی را از حاکم کنونی مصر بدست بیاورید. با این قدرت آهنی، آتش، قتل، سوختاندن و پارچه پارچه ساختن امت، تلاش نموده تا دیوار ترس و وحشت را ایجاد نماید که توسط انقلاب شکست خورد و حتی فروریخت. این همه توسط غرب انجام شده است تا این که شما را از دین تان جدا نماید که مانند نفوذ تان آشکار گردید، زمانی که شما کمی طعم آزادی را بدون ترس و ظلم چشیدید.

ای مردم کنعان! رهبری که بالای شما رهبری می کند با الله سبحانه وتعالی اعلام جنگ می کند و نیز تلاش می کند تا دین و دنیای تان را فاسد ساخته و خون تان را بریزاند. حالا این خون را گرفته بطرف کعبه خود(قصر سفید) برده و به باداران خود می گوید که من یک مرد عصر خود در آن جا هستم، تا زمانی که من برتخت مصر باقی بمانم برای شما و به نماینده گی شما با اسلام مبارزه می کنم تا این که رضایت و خوشنودی شما را بدست آورم. این یک رسوایی برای شما و اردوی متشکل از فرزندان تان است. او برای آن ها می گوید که مهره آن هاست که توسط آن ها قدرت و نفوذ شان را به هزینه خون مسلمانان گسترش می دهد. او در جنگ با ایشان کمک نموده تا رضایت شان را حاصل نماید تا سکولرزم را دین و عقیده سربازان تان ساخته و اسلام را از روح شان جدا نماید.

ای مردم و اردوی کنعان! آیا در میان تان یک مرد عاقل هم وجو ندارد تا این جانوران را که در گلوی تان پا گذاشته نابود سازد؟ آیا کسی نیست که کنعان و امت را از شر او و شیطان هایی که در پشت او قرار دارد نجات بدهد؟! آیا در میان تان یک مرد نیست تا بخاطری الله سبحانه وتعالی خفه شده و تصمیم بگیرد تا سرمایه داری که وضعیت مصر را بدتر ساخته است نابود سازد و نیز مصر را بدست اعضای مخلص و صادقانه حزب التحریر تسلیم نماید که با تاسیس خلافت اسلامی به طریقه پیامبر صلی الله علیه وسلم پایه های از دست رفته حقیقت و عدالت را محکم نموده و سلطه غرب را بالای ثروت، نعمت ها و منابع امت نابود کند؟

ای مردم اهل کنعان(مصر)! رییس و رژیم سرزمین تان می داند که هر دودی نشانی از آتش است و مصر که در آستانه انقلاب عظیم قرار دارد، هیچ چیزی را پشت سر نمی گذارد مگر این که به پیروزی برسد؛ حتی اگر ضرورت به قربانی همه بشود. بنابر این او آن را آماده کرده است چنان که وی آزادی کشور غیر مستقل را نمی شکناند. این انقلاب نتیجه ی در قبال ندارد بجز این که پروژه خلافت(پروژه که حزب التحریر آن را به شما حمل می کند) را که از عقیده تان نشأت می نماید، حمل نمایید.

شما تنها دو گزینه در پیشرو دارید؛ یا چیزی را که حزب التحریر به شما حمل می کند بپذیرید و یا این که چاپلوسی این رژیم را که با وقار تان توهین نموده و ثروت تان را تاراج می کند، نمایید. این مهم نیست که شما چقدر بدون این پروژه واضح در برابر او مبارزه نمودید که بعداً سرنوشت انقلاب و نتیجه آن بدست او سقوط نمود. لذا این پروژه را که از عقیده تان نشأت نموده و از شما نماینده گی می کند و نیز شما را واحد می سازد، بپذیرید. طوری هیچ راه نجات بجز آن برای شما نیست و هر آن چه را که شما انجام می دهید و یا هر آن پروژه یی که توسط غرب برای شما داده می شود تا انتقال بدهید، به این هدف است که شما را از مسیر واقعی تان منحرف نماید. آن چه را که برایتان گفته بودیم دوباره بیاد بیاورید؛ ما خود را به الله سبحانه وتعالی تسلیم می کنیم.

الله سبحانه وتعالی می فرماید:  

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ

]انفال: ۲۴[

ای مؤمنان! فرمان الله را بپذيريد، و دستور پيامبر او را قبول كنيد هنگامی كه شما را به چيزی دعوت كند كه به شما بخشد، و بدانيد كه الله ميان انسان و دل او جدایی می اندازد، و بدانيد كه همگان در پيشگاه الله سبحانه وتعالی گرد آورده می شويد.‏

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه مصر

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه