جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :2 رجب 1439
تاریخ میلادی : سه شنبه، 20 مارس 2018م

شماره صدور:۱۳AH /۱۴۳۹

دفتر مطبوعاتی
بريطانيا

اعلامیه مطبوعاتی

سیکولریزم باعث آزار و اذیت اطفال است، نه اسلام!

(ترجمه)

روزنامۀ مستقل با نشر خبری‌که هدف اصلی آن بدنام‌سازی اسلام و مسلمانان بود، به نشر خبر سوء استفادۀ یک گروه سوء استفاده کننده از اطفال پرداخت. متأسفانه، استفاده شونده هم به بیراهه رفته و اقرار داشته است که اسلام افراطی در جرم این مجرمین نقش داشته است. مقالۀ این روزنامه بالای اسلام میانه‌رو و اسلام افراطی تأکید می‌نماید و در نتیجه‌گیری آخری خود، تأکید می‌ورزد که دولت باید در زمینۀ افراطی نشدن مسلمانان فعالیت‌هایش را بیشتر نماید. این روزنامه، در این خبر به شکل احمقانه‌ای می‌خواهد اسلام را هدف قرار داده و میان مسلمانان مرز دیگری نیز ترسیم نماید و بی‌شرمانه از مشترکات و زمینه‌سازی‌هایی‌که سیکولریزم با این پدیده دارد، چشم‌پوشی نموده و بی‌باکانه انقیاد به اسلام را انگیزه‌‌ای برای این چنین گروه‌های مجرم می‌پندارد.

جرم‌های گروهی، یکی از فرهنگ‌های سیکولر غربی است که بعضی اوقات بعضی از این گروه‌ها در جرم‌های‌شان از شعار‌های دینی نیز استفاده می‌نمایند. این در حالی‌ست که شعار‌های آنان هیچ ارتباطی با اسلام ندارند و در وجود دولت اسلامی(خلافت اسلامی) آنان و هر احدی‌که به عزت زنی دست‌درازی کند، به شدیدترین شکل به جزای اعمال‌شان خواهند رسید.

دولت و رسانه‌ها همواره به بدنام‌سازی اسلام تلاش نموده و به مردم خود چنان تلقین نموده‌اند که: کسانی‌که به دین اسلام انقیاد کامل حاصل می‌کنند، بعد‌ها به افراطیت و بعد هم به خشونت و جرم دست خواهند زد. این مقایسۀ آنان به مقایسۀ گروهی می‌ماند که به پرهیز از خوردن گوشت می‌پردازند و از سبزیجات استفاده می‌نمایند، و این‌که آنان را زمینه‌ساز برای فعالین خشن حقوق حیوانات دانست، که واهی بیش نیست. تمامی اسناد و شواهد خلاف حرف آن‌هاست، اما آنان بی‌شرمانه به این پیکار‌شان ادامه می‌دهند؛ چون هدف اصلی‌شان بدنام‌سازی اسلام است. آنان می‌خواهند با این فعالیت‌های‌شان ذهنیت مسلمانان را گمراه سازند؛ چنان‌که اگر مسلمانان به حقیقت پی ببرند، استعمار و حضور اشغالی غرب را زیر سؤال برده و به خشونت‌ها و جرم‌های آنان پی خواهند برد.

القابی هم‌چو افراطیت، بنیادگرایی و رادیکالیزمی را که آنان سر می‌دهند، جز آگاهی از نظام سیاسی اسلام چیزی دیگری نیست که همواره بر ضد استعمار، اشغال و ظلم مبارزه می‌نماید. این در حالی‌ست که تفکر سیکولر از این پدیده‌ها چشم‌پوشی نموده و به نخبه‌گان سیکولر حق و اجازه می‌دهد تا به سوء استفاده، خشونت و ظلم خود بدون این‌که مانعی در پیش‌روی خود ببینند، ادامه دهند.

رژیم خونخوار در سوریه سرکرده‌ای گرو‌های سوء استفاده کننده و متجاوز جنسی در دنیا است، اما کشور‌هایی هم‌چو روسیه، امریکا و هم‌پیمانان‌شان به شمول انگلیس نه تنها این‌که مانع آن‌ها نشده‌اند، بلکه حامی آن‌ها نیز هستند. نه تنها این‌که در اسلام اندک‌ترین حرفی برای تشویق این چنین خونخواران و قاتلین وجود نداشته؛ بل این دین این‌گونه جرم‌ها را به شدیدترین الفاظ محکوم نموده و مجرمین‌اش را در دنیا و آخرت به جزای سخت وعدۀ مجازات می‌دهد. متجاوزین در انگلیس هیچ انگیزه‌ای از این دین نداشته‌اند، اما تصادفاً بعضی از افراد با گذشتۀ اسلام نیز در این جرم‌ها اشتراک می‌ورزند، که این اعمال آنان کاملاً شخصی بوده و هیچ ارتباطی با اسلام ندارند.

یکی از اعلامیه‌های مطبوعاتی حزب التحریر در 16 مارچ سال روان میلادی چنین بیان می‌دارد: «برای ما منحیث مسلمانان، مقدس بودن عزت یک زن و حفظ عزت او، اعم از زنان مسلمان و غیرمسلمان، جزء عقیدۀ ماست. رژیم اسد از تجاوز بر زنان و شکنجه‌های آن‌ها منحیث سلاح علیه مجاهدین واقعی استفاده نموده و از این طریق می‌خواهد قیام برحق و انقلاب اسلامی آنان را سرکوب نموده و آنان را مجبور نماید تا از این انقلاب‌شان دست بردارند. آمار رسمی نشان می‌دهد که از آغاز انقلاب در ۲۰۱۱م، ۱۳۵۸۱ زن در زندان‌های بشار اسد خونخوار به سر می‌برند که علیه برخی از آنان تجاوز صورت گرفته است. برعلاوه، این با اسناد ثابت است که ۶۵هزار تن در اثر شکنجه، خشونت جنسی و گرسنه‌گی در چنگال رژیم سفاک اسد زنده‌گی‌شان را از دست داده‌اند.»

رژیم اسد همگام با رژیم‌های دست‌نشاندۀ دیگر، از قبیل: مصر، عربستان سعودی، اردن و دیگران، که از طرف غرب حمایت شده و در سرزمین‌های اسلامی حاکمیت دارند، همواره به شکنجه و تجاوز بر زنانی‌که علیه آنان و منافع استعمار غرب می‌ایستند، چراغ سبز نشان داده‌اند. این تنها انقیاد و تسلیمی به اسلام و آگاهی از نظام سیاسی آن است که بر این زنان و مردان شجاع این انگیزه را می‌دهد که حتی با وجود این چنین جنایات آنان، در مقابل این رژیم‌های ظالم و استعمارگران بایستند. نخبه‌گان مجرم سرمایه‌دار، این مبارزه را-به گفتۀ آنان که افراطیان تنها از طریق سیاسی می‌خواهند برای تغییر واقعی مبارزه نمایند- بزرگ‌ترین خطر برای خود می‌دانند، چون با این‌کار، این سرمایه‌داران اند که استعمار و حاکمیت‌شان را در سرزمین‌های مسلمانان و د یگر جاها از دست می‌‍‌‌‌دهند، اما مردم عام که زیر یوغ استبدادی این رژیم‌ها قرار گرفته‌اند، هیچ ترسی از تطبیق اسلام ندارند.

این‌ها همان نخبه‌گان سیکولر در انگلیس اند که می‌خواهند، با ترسیم خط‌های بین اسلام و این مجرمین، اسلام را با آن‌ها ارتباط داده و مردم و مخاطبین خود را فریب دهند. این در حالی‌ست که همان نخبه‌گان سیکولر از حمایت‌های‌ خود‍‌‌‌شان در انگلیس و دیگر جا‌ها چشم‌پوشی می‌نمایند. در میان اسلام و این اعمال شنیع، هیچ‌گونه ارتباطی وجود ندارد. مفکورۀ پوچ آن‌ها چنین بیان می‌دارد که ایدیولوژی اسلام در مقابل قشر اناث سفیدپوست، نفرت بار آورده و آن‌ها را سرکوب می‌نماید، در حالی‌که اسلام بر خلاف هرنوع تعصب نژادی بوده و امت‌اش را از آن برحذر می‌دارد، و این جوامع ملی غرب است که این مفکوره را تقویت می‌بخشند. اسلام واقعی بر ضد هرنوع افکار ضد زن است، که در جامعۀ سیکولر انگلیس شایع است. شایان ذکر است، تعداد زیادی از کسانی‌که در غرب به اسلام می‌گرایند، از قشر سفید پوست اناث‌اند.

اسلام در سوء استفاده کردنِ "مک گریگور و شیلی دیویس" دو زنی‌که این عمل شنیع را در قضیۀ روترهام انجام داده‌اند، اصلاً دخلی نداشته است. به همین شکل، اسلام هیچ نقشی در قضایایی را که عملیات "یاوتری" افشاء می‌سازد و در قضایایی همانند آن نداشته است. در بیشتر از ۹۰درصد این قضایاء، فرد مجرم از آشنایان طفل می‌باشد که این موضوع همواره توسط مطبوعاتی‌که به عناوین پرزرق و برق روزانه علاقه دارند، چشم‌پوشی می‌شود.

تلاش شرم‌آور برای ارتباط دادن این حوادث به جاهایی‌که به آن ارتباط ندارد، توجه همه را از مشکل اصلی و عامل اصلی به دور می‌سازد. هویت نشنلیستی سیکولر یکی از دلائل تعصبات گوناگون است که در انگلیس به شکل عام وجود دارد. فرهنگ سیکولر-لیبرال که همواره در امر متحدسازی مردمان از پس‌منظر‌های مختلف ناکام بوده و همواره عده‌ای را محروم ساخته و به انزوا برده است، برای فرهنگ جرم‌های گروهی عضله‌ساز بوده است. فرهنگ جاهلانه‌ای لیبرال، که زنده‌گی انسان را بی‌ارزش ساخته و اکثریت را آلۀ خوبی برای این چنین استفاده‌ها می‌سازد، برای همه قضایای این چنینی، چه پنهان و چه آشکار، از مشترکات است. با این فرهنگ جاهلانه که بر مردم تحمیل شده است، جای تعجب نیست که اخلاق خیلی‌ها خراب شود. اگر قضاوت کننده‌گان و انسان‌های سبک‌سر از ارزش‌های سیکولر چشم‌پوشی نمایند، دلیل اصلی در هم‌چو قضایاء را حالات مخصوص در هرکدام خواهند دانست.

مسلمانان و همه‌ای کسانی‌که در حقیقت می‌خواهند برای سوء استفاده شده‌گان کمک کرده و در مقابل زنجیره‌های فحشاء و حلقات فراهم آورندۀ آن، تجارت جنسی و رژیم‌های مستبد کاری کرده باشند، باید هیچ‌گاهی نگذارند که رنج آن‌ها توسط نخبه‌گان فریبکار سیکولر سوء استفاده شود. آنان کسانی اند که همواره به خاطر پنهان‌سازی جرم‌های خود، ملامتی را بالای دیگران می‌اندازند.

روی این ملحوظ، ما باید برای این‌که فرهنگ منفوری‌که بر اساس ارزش‌های سیکولریزم استوار است و باید محکوم شود، پیکار نماییم. ما باید برای این‌که حقیقت هم‌پیمانی حکومت انگلیس را با رژیم اسد برای همه‌گان افشاء سازیم، پیکار نموده و هم‌چنان، تلاش نماییم تا در بارۀ اسلام، عدالت و مرحمتش مردم را آگاه سازیم، که این دین هیچ یک از مسلمانان را اجازۀ اشتراک در هم‌چو گروه‌ها را نداده و همواره از حمایت آن‌ها چه در داخل و چه در بیرون کشور برحذر می‌دارد و بر عاملان آن در دنیا و آخرت وعید مجازات سنگین می‌دهد.

یحیی نسبت

رئیس دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-بریتانیا

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه