شنبه, ۱۷ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
امتِ بیدار به خاطر پیامبرشان خشم می‏گیرند و قدرت‌شان با بیعت به حاکمی‌که بر اساس کتاب و سنت حکم نماید، کامل می‏گردد
بسم الله الرحمن الرحيم

امتِ بیدار به خاطر پیامبرشان خشم می‏گیرند و قدرت‌شان با بیعت به حاکمی‌که بر اساس کتاب و سنت حکم نماید، کامل می‏گردد

(ترجمه)

خبر

نسبت به بیانات توهین‏آمیز ماکرونِ اسلام‏ستیز؛ تظاهرات گسترده‏ای در قسمت مناطق آزاد سوریه صورت گرفته است.

تبصره

تا هنوز نبضِ جسد پر جراحت این امت می‏زند و با وجود دردهای جسمی و همه طعنه‏ها و تحقیرهای وارده؛ خون در شریان‏هایش جاری‏ست و چون شیر زخمی آهسته‌آهسته می‏خزد.

مسلمان‏ها به صورت عموم و خاصتاً اهل شام، ثابت ساخته‌اند که عقیده و باورشان به اسلام مستحکم است و با این حرکت‌شان نشان داده‏اند که در برابر توهین و تمسخر به دین الله سبحانه وتعالی و پیامبرش صلی الله علیه وسلم، بیدار هستند. هر چند از این امت سخنوران زیادی بر منابر رسول الله صلی الله علیه وسلم برخاسته و مظاهر این دین را پوشیده‌اند و پیامبرش صلی الله علیه وسلم را به ترس و ناتوانی توصیف کرده‌اند، تن به ذلت و خواری داده؛ اما با حرکت مخالف در برابر کسانی‏که بر دین الله سبحانه وتعالی و رسولش صلی الله علیه وسلم ثابت ساخته‌اند که این امت همانا امت برگزیده است و راز زنده‏ماندش در دین آن است، لیکن این امت در بند حکامی است که آن‏ها کمر خدمت به منافع استعمار کسانی بسته‌اند که با اسلام در جنگ بوده و پیامبرش را می‏یازارند.

این امت با بیعت کردن با امام و خلیفه‏ای که بر اساس قرآن و سنت حکم نموده، لشکریانی را به خاطر هتک حرمت به زن مسلمان و یا مردی مسلمانی‏که مورد آزار و اذیت قرار گیرد، گسیل دارد؛ پس خشم امتی‏که این‏گونه عمل کند، به دفاع از هتک حرمت به پیامبرش چه خواهد کرد!؟

پس ما امتِ نیستیم که به نام جاهل مضحکه دیگران قرار گیریم؛ بلکه امتِ هستیم که عزت خویش را در استوار بودن در راه اعادۀ عظمت گذشتۀ خود می‏دانیم، این چیزی است که دشمنان این امت را به جزع و فزع انداخته، تلاش دارند تا در بین امت و اقامۀ دولت اسلامی خلافت بر منهج حایل شده نگذارند این امت به عظمت و اقتدار گذشتۀ‌شان دست یابند، لیکن کید آن‏ها از بین می‏رود و مکرشان نیز با نصرت که مژدۀ طلوع صبح آن به اذن پروردگار با نشانه‏های واضح نمایان است، خنثی می‏شود.

نویسنده: منیر "ناصر"

مترجم: عبدالقدیر "مخلص"

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه