سه شنبه, ۰۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
تخریبِ نظم‌خانواده جنایت دیگری‌ست که مقامات‌فلسطینی به خاطر آن دریچه‌های سیدو را می‌زنند و دشمنی خویش را با اسلام افزایش می‌دهند!
بسم الله الرحمن الرحيم

تخریبِ نظم‌خانواده جنایت دیگری‌ست که مقامات‌فلسطینی به خاطر آن دریچه‌های سیدو را می‌زنند و دشمنی خویش را با اسلام افزایش می‌دهند!

(ترجمه)

با وجودی‌که مردم فلسطین توافق سیداو را رد و سن ازدواجی‌که مقامات‌فلسطینی تصویب نموده بودند را قبول نکردند، در آن زمان مقامات‌فلسطینی از موقف خود عقب رفتند و صداهایی‌که خواهان تطبیق توافق سیداو بود، به دلیل قدرت صدای واقعی مردم فلسطین از شمال تا جنوب توسط مردان و زنان، خاموش گردید. آن زمان، شیطان آن‌ها شکست خورد؛ اما این بار با نشان دادن سر و جسم خود باز می‌گردد؛ ولی آن مانند خفاش می‌ماند که فقط از تاریکی شب می‌تواند بهره برد.

در زمانی‌که مردم فلسطین با تهدید بزرگ از طرف حاکمیت‌یهود مواجه اند که بر اساس معامله ظالمانۀ ترامپ می‌خواهند خاک فلسطین را مصادره نمایند و در حالت بحرانیِ ویروس واگیر کرونا؛ مقامات‌فلسطینی آگاهانه مرتکب جنایت شده و می‌خواهند لایحه حفاظت خوانده‌ها از خشونت را به امضا رسانند که در اولین خوانش به تاریخ 11/5/2020 افشا شد؛ در حالی‌که قانون‌اساسی معروف مقامات‌فلسطینی از وضع قوانین در غیاب شورای قوه مقننه، باز می‌دارد و تنها در حالت نیاز شدید می‌توانند قوانین را وضع کنند. لذا؛ همان نیاز شدید چیست که مقامات‌فلسطینی را وادار به پایمال نمودن قانون‌اساسی کرده و از تهدید بزرگ که مردم با آن روبرو است صرف نظر می‌کنند تا این لایحه را صادر و تصویب نمایند! آیا همین؛ حفاظت پسران، دختران و زنان مردم فلسطین است؟! و یا این همان نیرنگی‌ست برای تخریب خانواده‌ها تا این که یهود بتواند نفوذش را بالای کشور و مردم آن قوی سازد؟

برای توجیه این قانوان، مقامات فلسطینی، انجمن‌های سیداو و کمیته‌های آن‌ها تلاش دارند تا تصویر اصلی مردم فلسطین را تحریف و جامعه آن را من‌حیث جامعه مجرم، خشن و زنا‌کار به تصویر کشد. اما حقیقت آن است که مردم فلسطین مردم نجیب و با عفت اند، در حالی‌که این مقامات‌فلسطینی و جوامع تمویل شده و تربیه شده توسط دشمنان اسلام است که در میان مردم خباثت و فسق و فجور را ترویج می‌دهند و آن‌ها برنامه‌های را حمایت می‌کنند که جامعه و مسلمانان را از دین شان دور سازد.

هدف این قانون کاملاً واضح است که از طریق مقالات پیشنهاد، نظم‌خانواده‌ها را بر هم زده و مفکورۀ حفاظت (ولایه و قیامه) که از فوق هفت آسمان وحی شده است را از بین ببرد. از طریق این لایحه آن‌ها می‌خواهند که از ادای تکلیف حفاظت زنان، پسران و دختران توسط مردان، جلو‌گیری کنند. مطابق بر قوانین این لایحه هر نوع کلمات تأدیب‌آمیز شوهر بالای زن و یا یکی از پسران و دختران‌اش، جرم (خشونت روانی) پنداشته شده که جزای زندانی شدن سه‌ماه را در بر دارد و ضمناً جریمۀ نقدی هزار دینار اردن را نیز بپردازد.

این قانون نقض آزادی زنان و یا پسران و دختران را جرم همراه با جزا تعیین نموده است و این بدین معنی‌ست که شوهر اجازه ندارد تا خانم و یا دختر‌اش را از بیرون رفتن، اختلاط با مردان، نمایاندن اندام‌های برهنه، زنا، جماع با حیوانات و حتی ارتداد از دین اسلام ممانعت کند، زیرا توافق سیداو که این لایحه از آن سرچشمه گرفته است، آزادی عقیده، آزادی شخصی و آزادی داشتن روابط نامشروع را مشروعیت می‌دهد.

تحت قانون "جنایت تبعیض" که دارای جزای حبس برای مدت سه‌ماه توسط قانون تعیین شده است، تمام قواعد شرعی را برای زنان در بر می‌گیرد، از پوشیدن جلباب و چادر، قوانین میراث، حفاظت، طلاق، عدت وغیره موارد دیگر جنایت تبعیضی شمرده می‌شوند. برعلاوه موارد ذکر شده، اگر یک مرد نزد خانم‌اش در بستر خواب آمد و سپس خانم‌اش ادعا کند که وی مورد خشونت قرار گرفته است و شوهر بدون رضایت وی نزدیک‌اش شده، در آن صورت مرد برای مدت یک سال زندانی و جریمه خواهد گردید. آیا همین شیوۀ حفاظت خانواده هاست؟! و یا کلام الله سبحانه‌و‌تعالی خانواده‌ها را حفظ می‌کند؟

﴿ وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَيْنِهِمَا فَابْعَثُوا حَكَمًا مِنْ أَهْلِهِ وَحَكَمًا مِنْ أَهْلِهَا إِنْ يُرِيدَا إِصْلَاحًا يُوَفِّقِ اللَّهُ بَيْنَهُمَا إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا خَبِيرًا [نسا:35[

ترجمه: و اگر از جدایی و شکاف میان آن دو (همسر) بیم داشته باشید، یک داور از خانواده شوهر، و یک داور از خانواده زن انتخاب کنید (تا به کار آنان رسیدگی کنند). اگر این دو داور، تصمیم به اصلاح داشته باشند، خداوند به توافق آن‌ها کمک می‌کند؛ زیرا الله دانا و آگاه است (و از نیات همه با خبر است).

در ضمن بنا بر تصمیم این قانون، شخص‌متهم به حمله روانی، فیزیکی، اقتصادی و یا تبعیض از خانه‌اش بیرون کرده شده و برای مدت طولانی از دیدن و ملاقات خانواده و اطفال‌اش محروم می‌گردد، مگر بعد از سه‌ماه و در حضور پولیس تا زمانی‌که محکمه بررسی کند و بعد از سال‌ها، تصمیم بر رفع این قانون بگیرد!! هدف این قانون واضحاً برداشتن نظم‌خانواده و کاستن حیثیت، اعتبار و اختیار مردان در خانه‌هاست و هدف آن بی‌اعتبار ساختن مفکورۀ حفاظت (ولایه و قیامه) است که توسط شریعت واقعی تصریح شده است. و هدف آن کاشتن تخم نفاق و سرکشی در خانواده‌هاست تا آن را بی‌ارزش سازد، تا این که خانواده‌های ما مانند خانواده و جوامع غربی به مثل سنگ پراگنده و نا توان گردد و تنها زمانی متحد می‌شوند که در جای زنده‌گی خویش ساکن شوند.

ای مسلمانان! مطابق به توافق سیداو و لایحه معروف محافظت از خانواده، این فرمودۀ الله سبحانه وتعالی جرم است:

﴿ الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ سَبِيلاً إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيّاً كَبِيراً ]نسا:34[

ترجمه: مردان، سرپرست و نگهبان زنانند، بخاطر برتری‌هایی که الله (از نظر نظام اجتماع) برای بعضی نسبت به بعضی دیگر قرار داده است و بخاطر انفاق‌هایی که از اموال‌شان (در مورد زنان) می‌کنند. و زنان صالح، زنانی هستند که متواضع اند و در غیاب (همسر خود) اسرار و حقوق او را در مقابل حقوقی که الله برای آنان قرار داده، حفظ می‌کنند. و (امّا) آن دسته از زنان را که از سرکشی و مخالفت‌شان بیم دارید، پند و اندرز دهید. (و اگر مؤثر واقع نشد) در بستر از آن‌ها دوری نمایید و (اگر هیچ راهی جز شدت عمل، برای وادار کردن آن‌ها به انجام وظایف‌شان نبود) آن‌ها را تنبیه کنید. و اگر از شما پیروی کردند راهی برای تعدّی بر آن‌ها نجویید، (بدانید) الله، بلندمرتبه و بزرگ است (و قدرت او بالاترین قدرت‌هاست.)

و الله سبحانه‌و‌تعالی می‌فرماید:

﴿ يُوصِيكُمُ اللَّهُ فِي أَوْلَادِكُمْ لِلذَّكَرِ مِثْلُ حَظِّ الْأُنْثَيَيْنِ ]نسا:11[

ترجمه: الله در باره فرزندان‌تان به شما سفارش می‌کند که سهم (میراث) پسر، به اندازه سهم دو دختر باشد.

نظر به قانون جنایت تبعیض، رهنمود پیامبر صلی الله علیه و‌سلم در تربیه اطفال برای ادای نماز نیز جرم و خشونت است. پیامبر صلی الله علیه و‌سلم فرموده است:

«مُرُوا أَبْنَاءَكُمْ بِالصَّلَاةِ لِسَبْعِ سِنِينَ، وَاضْرِبُوهُمْ عَلَيْهَا لِعَشْرِ سِنِينَ، وَفَرِّقُوا بَيْنَهُمْ فِي الْمَضَاجِعِ» (احمد)

ترجمه: اطفال خود را به نماز امر کنید هنگامی که آن‌ها به سن هفت سالگی رسیدند، و به خاطر عدم ادای نماز در سن ده سالگی آن‌ها را بزنید و بستر‌های خواب آن‌ها را (بچه‌ها و دختر‌ها) برای خواب جدا نمایید.

هم‌چنان این فرمودۀ پیامبر صلی الله علیه و‌سلم جرم و خشونت علیه آزادی تلقی می‌گردد.

...»أَيُّمَا امْرَأَةٍ نُكِحَتْ بِغَيْرِ إِذْنِ وَلِيِّهَا، فَنِكَاحُهَا بَاطِلٌ، فَنِكَاحُهَا بَاطِلٌ، فَنِكَاحُهَا بَاطِلٌ« (حاکم)

ترجمه: اگر کسی بدون رضایت ولی‌اش ازدواج کند، ازدواج‌اش باطل است، ازدواج‌اش باطل است، ازدواج‌اش باطل است.

لایحه "حفاظت" خانواده که مقامات، تلاش دارند تا تصویب گردد، ریشه آن را توافق منحوس سیداو شکل می‌دهد که توسط گزارش مقامات‌فلسطینی بدان اعتراف گردید که این قانون، مردم را مطیع احزاب بین‌المللی که با توافق سیدو در ارتباط اند، می‌سازد.

توافق سیدو همان توافقِ است که شما را از آن هشدار داده بودیم که با تطبیق شیوۀ زنده‌گی‌غربی در کشور، نظم‌خانواده‌ها را از هم می‌پاشد؛ در حالی‌که غرب در آتش تجربۀ چنین زنده‌گی شب و روز می‌سوزد. در جوامع‌غربی خانواده و یا شرف وجود ندارد و زنان مانند اجناس قابل‌دسترس و وسیلۀ برای خوش‌گذرانی و اعلان اجناس و خدمات استفاده می‌گردند. با علاقمندیِ که برای ارتکاب جرم علیه خانواده‌های شما دارند، این قانون نیاز دارد تا تمام وزارت خانه‌‌ها و مؤسسات، آن را قبول نماید و زنده‌گی‌غربی را انکشاف دهند. و در یکی از پیش نویس‌هایش نیاز است تا این فرهنگ‌غربی در نصاب‌تعلیمی/آموزشی، مکاتب/مدارس و پوهنتون‌ها/دانشگاه‌ها در جواب به دشمنان این امت، من‌حیث دشمن‌اسلام معرفی گردد، در واقع این لایحه محرک علیه اسلام بوده و هدف آن از بین بردن نظم‌خانواده‌ها و اطفال ما، دور کردن آن‌ها از دین و ارزش‌های عالی اسلام است. 

دین حقیقیِ ما، ثبات و نظم‌خانواده‌ها، پسران، دختران، مادران و پدران را به شکل بهتر آن حفظ نموده است که این کار باعث قهر و غضب کفار گردیده است، لهذا؛ آن‌ها با تمام وسایل، نوکران، و مووسسات‌شان که برای شیوۀ زنده‌گانی غیر‌اخلاقی غربی دعوت می‌کنند، با ما مبارزه نمودند. تمام این موارد در حقیقت زهر است که ادعا می‌کنند و می‌خواهند که زنان و اعضای خانواده را حفاظت نمایند. در واقع آن‌ها واقعاً مصداق این فرمودۀ الله سبحانه‌و‌تعالی قرار دارند.

﴿أَفَمَنْ كَانَ عَلَى بَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّهِ كَمَنْ زُيِّنَ لَهُ سُوءُ عَمَلِهِ وَاتَّبَعُوا أَهْوَاءَهُمْ﴾ ]محمد:13[

ترجمه: آیا کسی‌که دلیل روشنی از سوی پروردگارش دارد، همانند کسی‌ست که زشتی اعمال‌اش در نظرش آراسته شده و از هوای نفس‌شان پیروی می‌کنند؟!

ای مردم سرزمین مقدس! قدرت در دستان شماست، زیرا شما کسانی هستید که در مقابل "قانون بیمه" ایستادید و آن لغو شد. شما کسانی بودید که در برابر تصمیمِ سپردن ملکیت زمین صحابه تمیم الداری رضی الله عنه برای روس‌ها، مقابله کردید و آن را شکست دادید و شما کسانی بودید که مساجد را بعد از مسدود شدن شان باز کردید. شما با یاری و توفیق الله سبحانه‌و‌تعالی می‌توانید تا در مقابل مقامات‌فلسطینی ایستاده و از تصویب لایحه حفاظت خانواده و امثال آن که از منبع مرگ‌بار توافق سیداو سر چشمه می‌گیرند، جلو‌گیری کنید. لذا، خانه‌های خویش را قبل از این که مقامات، آن را در دروازه‌های سیداو قربانی کنند و در دشمنی با اسلام نزدیک‌تر شوند، نجات دهید. پسر‌ها، دختر‌ها و خانواده‌های خود را نجات دهید قبل از این که غم و اندوه هیچ سودی نبخشد. کسی‌که سرزمین مقدس فلسطین را ترک کند و خون پاک مردم ‌ را بریزد و کسی که دستان خود را در دستان یهود بگذارد، برایش مشکلِ نخواهد بود تا عزت شما را برای خوشنودی دشمنان تان بفروشد. از منافقینِ آگاه باشید که برای این قانون مباحثه می‌کنند، ازین که بقای شیطان قابل مباحثه نیست، پس باید به طور کامل از بین رود و چیزی‌که خانواده‌های مارا حفاظت و مراقبت می‌کند، تنها اسلام و قوانین شرعی‌ست. لذا موقفی‌ را اختیار نمایید که خالق تان را راضی کند و خانواده‌های خود را حفظ کنید، در دین خویش قوی باشید و اجازه ندهید که خانواده‌های شما بی‌عزب و بی‌آبرو گردند. زیرا شما مردم این سرزمین مقدس هستید و شما تصمیم نهایی بالای هر موضوع را می‌گیرید و بدانید که عاقبت و پیروزی ا‌ز متقیان است و نصرت الله سبحانه‌و‌تعالی نزدیک است.

پیامبر صلی الله علیه و‌سلم مژدۀ خلافت بر منهچ نبوت را برای ما داده است که دین را دوباره احیا خواهد نمود، از عزت و حرمت مسلمین پاسداری خواهد نمود، از ظلم کفار جلو‌گیری خواهد نمود و دست شیطان صفتان و خائینان را کوتاه خواهد نمود و تحت سایۀ آن خیر امت محمد صلی الله علیه و‌سلم به شکل بهتر آن نمایان خواهد شد. در اخیر شما را به این فرمودۀ الله سبحانه‌وتعالی فرا می‌خوانیم.

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَاراً وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ عَلَيْهَا مَلَائِكَةٌ غِلَاظٌ شِدَادٌ لَا يَعْصُونَ اللَّهَ مَا أَمَرَهُمْ وَيَفْعَلُونَ مَا يُؤْمَرُونَ﴾ ]تحریم:6[

ترجمه: ای کسانی‌که کافر شده‌اید امروز عذرخواهی نکنید، چرا که تنها به اعمال‌تان جزا داده می‌شوید.

حزب‌التحریر-ولایه لبنان

مترجم: عبدالله صالحی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه