سه شنبه, ۰۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :28 رجب 1439
تاریخ میلادی : یکشنبه، 15 آوریل 2018م

شماره صدور:۱۹/AH۱۴۳۹

دفتر مطبوعاتی
بريطانيا

اعلامیه مطبوعاتی

حزب التحریر-بریتانیا در مقابل سفارت ترکیه مظاهره نموده و خواهان مبارزه و فداکاری بخاطر فلسطین گردید

(ترجمه)

امروز در ۲۸‌ام ۱۴۳۹هـ.ق، ما از خلیفه‌ای یاد‌آوری می‌کنیم که توسط مصطفی کمال خائن و مزدور در استانبول عزل گردید. در این زمان، خلافت عثمانی دولت اسلامی بود که به شکل وحشیانه‌ای پارچه‌پارچه شده و در نهایت به دستان ناپاک استعمارگران انگلیسی از بین رفت.

دیروز در ۲۷‌ام رجب، سالگرد سفر شبان‌گاهی پیامبر ﷺ از مکه به بیت‌المقدس(قدس شریف) و سپس عروج او ﷺ به آسمان، حزب التحریر-بریتانیا در مقابل سفارت ترکیه در لندن تظاهراتی را راه‌اندازی نمود. در این تظاهرات، که بسیاری از مسلمانان اشتراک نموده بودند، به هدف افشاء کردن دولت سیکولر ترکیه و به ویژه رژیم رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور به عنوان یک رژیم خائن و مزدور-که همواره در خدمت منافع استعمار‌گران حتی به قیمت خون امت مسلمه بوده است- راه‌اندازی شده بود.

سخنرانان در این تظاهرات به صورت ویژه در مورد فلسطین تمرکز داشتند، سرزمینی‌که تحت اشغال پلید‌ترین انسان‌های روی زمین به شکل غیرقانونی قرار گرفته است، این در حالی‌ست، مسلمانانی‌که از ارتش‌های مسلمان می‌خواهند تا این سرزمین مقدس را از چنگال اشغال این مفسدین آزاد سازند، به عنوان افراطی و تروریست متهم می‌شوند. سخنرانان در سخن‌های‌شان نشان دادند که مسئلۀ فلسطین تنها مسئلۀ فلسطینی‌ها و یا هم اعراب نیست و هم‌چنان مسئله‌ای نیست که مربوط به حقوق‌بشر و یا نقض قطعنامه‌های سازمان ملل گردد؛ بلکه این یک مسئلۀ اسلامی برای تمام امت اسلامی می‌باشد که باید جدی گرفته شود، زیرا الله سبحانه و‌تعالی این سرزمین مقدس را بر عقیدۀ ما مسلمانان پیوند داده و وجیبۀ مسلمانانی قرار داده است که توانائی آزادسازی آن را دارند.

در ۲۷‌ام رجب بود که صلاح الدین ایوبی رحمت الله علیه پس از صدسال اشغال خونین صلیبی‌ها، به قدس شریف وارد گردید. هنگامی‌که حاکمیت خلافت اسلامی برای باردوم در این سرزمین پرتو افگند، این سرزمین یک بار دیگر به یک مکان صلح و عبادت مبدل گردید، چرا‌که مسلمانان و غیرمسلمانان به عنوان شهروند دولت اسلامی باهم زنده‌گی می‌کردند. از این‌رو، این حقیقت باید منبع امیدواری باشد که پیروزی دین الله سبحانه‌و‌تعالی در آزادسازی این سرزمین مقدس از چنگ اشغال صهیونیست‌های پلید، خیلی نزدیک است.

سخنرانان هم‌چنین به خیانت رئیس جمهور اردوغان و رژیم سیکولر او که بخاطر تقویت روابط اقتصادی و همکاری نظامی با دلت یهود پیوسته‌اند، توجه کردند. اردوغان علی‌الرغم شعار‌های اغواگرایانۀ اسلامی‌اش، به اشغالگران یهودی در جنایات‌شان همکاری می‌کند، درست همان‌طور که به اسد قصاب و قاتل امت در سوریه همکاری می‌کند تا باشد که اسد قاتل حاکمیت استبدادی‌اش را حفظ نماید. او این همه را در وفاداری و خدمت به استعمارگران انجام می‌دهد، در حالی‌که امور مسلمین و دساتیر الهی را بطور کامل نادیده گرفته است.

معترضین از ارتش‌های اسلامی خواستند تا بخاطر آزادسازی فلسطین دست به کار شوند و از مسلمانان خواستند تا فریب دوروی و ریاکاری اردوغان و دیگر حکام سرزمین‌های اسلامی را، که بخاطر حمایت از هژمونی استعمارگران و اشغال دولت یهود به خون مسلمانان تجارت می‌کنند نخورند. این تظاهرات با فرخوانی اشتراک کننده‌گان آن و آن‌هایی‌که در مورد تظاهرات از طریق رسانه‌های اجتماعی  شنیده بودند، پایان یافت، که باید بخاطر حقیقت فلسطین بپا خیزند. درست همان‌طور که حضرت ابوبکر صدیق رضی الله عنه بخاطر حقیقت اسراء پیامبر ﷺ بپا خواست، هرچند که قریش بخاطر این‌کار او را تمسخر نمودند.

یحی نسبت

نمایندۀ مطبوعاتی حزب التحریر-بریتانیا

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه