پنجشنبه, ۰۸ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
اسلام یا سلاح... عون در مصاحبه خویش با "عربیه" جنجال آفرید
بسم الله الرحمن الرحيم

اسلام یا سلاح... عون در مصاحبه خویش با "عربیه" جنجال آفرید

کاربران شبکه های اجتماعی ویدیویی از رئیس جمهور جدید لبنان "میشل عون" که مصاحبه ای با "ترکی دخیل" خبرنگار در شبکه عربیه داشت را، به نشر سپردند که جنجال های زیادی آفرید.

عون در این ویدیو می گوید: این سلاح ها همانند مریض سرطان اند که وارد بدن انسان می شود، بدون این که انسان بداند چه زمانی و چگونه وارد بدن اش گردیده و بدون این که هیچ گونه ضربه و جراحتی هم به بدنش وارد نماید. کاربران در شبکه های اجتماعی بدین باور اند که هدف از سخنان رئیس جمهور جدید لبنان اسلام بوده، نه سلاح. چنانچه عبدالرحمن بن مقبل یکی از کاربران گفته: «چرا ترکی دخیل وقتی میشل عون اسلام را به سرطان تشبیه کرد، آن را رد نکرده؛ بلکه تائید کرد.» حمود ربیعان درین باره گفته: «خبر نگاری که با وی مصاحبه می نمود گویی خود یکتا پرست نبوده و در پایتختی اسلامی که ساکنان آن یکتا پرست اند، زندگی نمی کند. انا لله و انا الیه راجعون!!! وی در ادامه می گوید: اگر فرض کنیم که وی از این اظهارات قصد بدی نداشته آیا سلاح همانند سرطان پخش می شود؟»

نظر مجله الوعی: اگر فرض کنیم که "عون" راستگو بوده و منظورش سلاح است، نه اسلام. چه کسی توسط سلاح باعث هرج و مرج و گسترش جنگ در منطقه شده است. آیا باعث این همه غرب و نظام های پیروش نیست؟ یا این که سلاح ها همانند سلول های سرطانی خود به خود تولد و تکثر می شوند؟ مگر همین کشورهای غربی نیستند که سرزمین های مسلمانان را اشغال کرده و دارایی شان را به تاراج بردند و آنها را همواره از آزادی باز داشته و به حالت وابستگی و برده گی نگه می دارند؟!

Last modified onسه شنبه, 07 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه