جمعه, ۱۸ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
تبریک و تهنیۀ عالم بزرگوار، عطاء بن خلیل ابوالرشته امیر حزب‌التحریر برای مراجعین صفحات‌ انترنتی‌اش به مناسبت حلول عید سعید فطر سال 1443هـ.ق موافق با 2022م
بسم الله الرحمن الرحيم

تبریک و تهنیۀ عالم بزرگوار، عطاء بن خلیل ابوالرشته امیر حزب‌التحریر برای مراجعین صفحات‌ انترنتی‌اش به مناسبت حلول عید سعید فطر سال 1443هـ.ق موافق با 2022م

(ترجمه)

الحمد لله و الصلاة و السلام علی رسول الله، و علی آله و صحبه و من والاه، و بعد:

خطاب به امت اسلامی؛ بهترین امتی‌که برای هدایت مردم فرستاده شده است:

﴿كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ...﴾

[آل عمران: 110]

ترجمه: شما بهترین امتی بودید که به سود انسانها آفریده شده‌اند؛ (چه اینکه) امر به معروف و نهی از منکر می‌کنید و به خدا ایمان دارید.

خطاب به حاملین پاک‌تینت دعوت، بدون این‌که کسی را در برابر الله متعال پاک و بی‌گناه بخوانیم!

خطاب به مراجعین معزز صفحۀ مان!

عید سعید فطر را برای همه تبریک و تهنت گفته از الله سبحانه و تعالی می‌خواهم روزه و نماز و سایر اعمال نیک تان را به درگاه خویش بپذیرد و در این ماه با فضیلت، ما و شما را از جملۀ آزاد شده‌گان قرار دهد. ترمذی در سنن خویش از ابوهریره در خصوص شب‌های رمضان روایت نموده که رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمود:

«و لله عتقاء من النار و ذلک کل لیلة» (اخرجه الحاکم فی مستدرکه)

ترجمه: الله آزاد‌شده‌گانی از آتش دارد و این در هر شب است.

هم‌چنین از الله سبحانه و تعالی می‌خواهم این عید را سر آغاز خیر و برکت برای مسلمانان قرار دهد؛ خیر و برکتی‌که پس حکومت‌های جبری فرا می‌رسد که صدسال است در آن به سر می‌بریم. امیدواریم عید آینده در حالی فرا رسد که ما زیر سایۀ پرچم خلافت راشده قرار داشته باشیم! پرچم لاإله إلا الله محمد رسول الله! قطعاً این کار برای الله متعال دشوار نیست. احمد در مسند خویش به نقل از حذیفه بن الیمان روایت نموده که رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمود:

«... ثمّ تکون ملکاً جبریة فتکون ما شاء الله أن تکون ثمّ یرفعها إذا شاء أن یرفعها ثمّ تکون خلافة علی منهاج النبوة» ثمّ سکت» (و کذلک أخرجه أیضاً الطیالسی فی مسنده)

ترجمه: سپس حکومت جبری فرا می‌رسد و تا زمانی‌که الله بخواهد ادامه خواهد داشت و هرگاه الله خواست آن را برطرف نموده سپس خلافت بر منهج نبوت خواهد بود.

در پایان به همه سلام نموده و برای تان آرزوی خیر دارم و الله متعال طاعات شما را مورد قبول درگاه خویش قرار دهد.

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

برادر تان عطاء بن خلیل ابورشته

Last modified onیکشنبه, 01 می 2022

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه