شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
با اره سر می بُرند؛ با پنبه پاک می کنند!
بسم الله الرحمن الرحيم

با اره سر می بُرند؛ با پنبه پاک می کنند!

خبر:

به گزارش شبکه تلویزیونی طلوع نیوز، در جنوب شرق ولایت پکتیکای افغانستان، هزاران زن دور از انظار عامه در مکان های غیر رسمی نگهداری می شوند؛ اما دولت این قضیه را پنهان نگهداشته، در حالی که سازمان های حقوق بشر و حقوق زن در پی افشای این مسئله هستند. (منبع: طلوع نیوز)

تبصره:

سازمان ملل متحد و دفتر عالی حقوق بشر ادعا دارند، که بخاطر آزادی و مساوات حقوق تمام انسان ها بدون در نظرداشت سمت، نژاد، قوم، جنسیت، مذهب، لسان و دیگر خاصیت های انسانی کار می کنند، اما این ها شعارهای عوام فریبی است که بخاطر سوء استفاده از زنان سر می دهند؛ سازمان های مدافع حقوق بشر در پی آن اند تا آمار زنانی را که در روستاهای افغانستان حقوق شان نقص شده و مورد آزار و اذیت مردان خانواده خویش قرار گرفته اند را بسیار بالا نشان دهند و خود را به عنوان ناجی این زنان معرفی کنند.

ولی قضایای ظلم و ستمی که از جانب دولت های سیکولار غرب بالای زنان امت مسلمه صورت گرفته، کاملاً پنهان نگهداشتند و در پی افشای آن نیستند، و می خواهند مثل یک راز نگهدارند؛ زیرا عامل همه بدبختی ها، دربدری ها، ظلم و ستم، بی عدالتی ها و...، خود همین سیکولارهای غرب می باشند که با راه اندازی جنگ های داخلی می کوشد تا خود را بیشتر به هدف نزدیک کنند.

چنان چه پزشگانی که جایزه نوبل سازمان ملل متحد را به دست آوردند، برای جلوگیری از جنگ هسته ای گزارش داده بودند که بیش از ۲۲۰ هزار افغان را در ۱۲ سال جنگ-جنگ های اخیر- از بین برده است. رهبری این جنگ ها را امریکا به عهد داشته، که امروزه از اثر رهبری این کشور در جنگ های افغانستان، افغان ها بیشترین ریکارد گشته ها را ثبت کرده اند. تعداد زیادی از اطفال و زنان نیز شامل این کشته شده گان اند. چنان چه در حملات هوایی نیروهای ناتو-پیمان اتلانتیک شمالی- بسیاری از زنان روستایی زخمی و یا کشته شده اند، و تعدادی از این زنان مظلوم هم به صورت غیر مستقیم با جبر و اکراه توسط این سیکولرهای زن ستیز از بین برده شده اند.

طبق گزارش سازمان ملل متحد در چهار ماه نخست سال ۲۰۱۶م، به تعداد ۹۵ زن کشته و زخمی شده اند، بیش از میلیون زن آواره گردیده که حتی از ابتدائی ترین امکانات زنده گی نیز برخوردار نیستند. در عین حال اطفال شان نیز از تمام امکانات زنده گی و تحصیلی محروم می باشند.

طبق بررسی های سازما ن جهانی غذا، افغانستان ۱۶۹ کشور غریب در جهان است، که ۱.۵ میلیون نفر در این کشور در معرض بحران غذایی اند، که ۵۰ درصد از این ها خانواده هایی می باشند که زنان سرپرستی شان را عهده دار هستند. زنان به علت این که سرپرستی یک خانواده را عهده دار بوده و نان آور خانه اند، مجبور می شوند تا دست به گدایی گری یا دیگر کارهای غیر عادی بزنند.

بناً جنگ های طرح شده در افغانستان به رهبری امریکا، تهدید بزرگی است که زنده گی میلیون ها تن از زنان افغان نیز از این فاجعه سیکولران غربی متاثر گردیده است. این استعمارگران سیکولر زیر چتر حقوق بشر، سازمان ملل وغیره هم چنان به جنایت، ظلم، ستم و بی عدالتی خود ادامه می دهند. در واقع نظام سیکولریزم به شکل مخوفی در افغانستان در حال اجرا است، و هدف شان هم چیزی دیگر جز متهم ساختن نظام اسلامی نیست. 

پس مبلغین غربی، خشونت مردان افغان برعلیه زنان را از چیزی که است بیشتر نشان می دهند. اما این ها حقوق زنان را که خود زیر پای می کنند و به یک لحظه صدها زن مسلمان را به خون و خاک می کشانند و صدها زن دیگر را بیوه و بی سرپرست روانه سرک ها می نمایند، نه خشونت می پندارند و نه جنایت!

در حالی که در حقیقت در جوامع سیکولریستی غرب، حقوق زن کاملاً زیر پا شده و از زن تنها به عنوان ابزاری برای رسیدن به منفعت استفاده می شود. وقتی ارزش زنان خودشان به اندازه ابزاری باشد، پس خودتان قضاوت کنید که ارزش زنان مسلمان چه قدر خواهد بود! زنان مسلمان در جوامع غربی-سیکولریستی- به صورت وحشیانه مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت جنسی قرار گرفته و در معرض انواع و اقسام تبعیض ها قرار دارند، ایشان حتی اجازه پوشیدن حجاب اسلامی را ندارند؛ پس این ها خشونت، ظلم، ستم و جنایت نیست چیست؟!

کجاست حقوق بشر؟ کجاست جنبش های فمنیستی که در برابر بی عدالتی های نظام سیکولریزم قد علم کند و در مقابل این همه جنگ، خشونت و تبعیضی که بر بالای زنان مسلمان تحمیل شده و حتی اجازه پوشش را نیز از زنان گرفته به پاخیزند؟! در واقع این سازمان ها نیز برمبنای برنامه های سیکولریزم ایجاد شده تا باورهای سیکولریستی را در بین جوامع اسلامی و زنان مسلمان پراکنده کنند، و اسلام و مفاهیم اسلامی را دهشت افگن جلوه دهند.

بنابرین، زنان مسلمان سرزمین افغانستان باید آگاهانه با مسایل برخورد کنند و بدانند که سیکولران غرب با برنامه های خود هیچ گاه خیرخواه زنان امت مسلمه نبوده، بلکه همواره در پی تخریب افکار آنان هستند. بدانند که این و ضعیت زمانی تغییر می کند، که کاملاً این نظام و سیستم تغییر کند و جایش را به نظام و سیستم درست که همانا شریعت اسلامی می باشد، بدل کند. این شریعت اسلامی است که در چارچوب آن مادران و خواهران ما احترام می شوند. ایجاد نظام اسلامی تنها زمانی میسر است که همه با هم در راستای ایجاد خلافت اسلامی به طریقۀ رسول الله صلی الله علیه وسلم بکوشیم و از هیچ نوع تلاش در این زمینه دریغ نکنیم.

نویسنده: امانه عابد

نوشته شده برای دفتر مطبوعات مرکزی حزب التحریر

Last modified onیکشنبه, 05 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه